с заданием по информатике! Два игрока, Петя и Ваня, играют в следующую игру. Перед игроками лежит куча камней. Игроки ходят по очереди, первый ход делает Петя.
Изучите несплошной текст. Создайте связный сплошной текст (4-5 предложений), описывая и анализируя информацию несплошного текста.Изучите несплошной текст. Создайте связный сплошной текст (4-5 предложений), описывая и анализируя информацию несплошного текста.Изучите несплошной текст. Создайте связный сплошной текст (4-5 предложений), описывая и анализируя информацию несплошного текста.Изучите несплошной текст. Создайте связный сплошной текст (4-5 предложений), описывая и анализируя информацию несплошного текста.Изучите несплошной текст. Создайте связный сплошной текст (4-5 предложений), описывая и анализируя информацию несплошного текста.Изучите несплошной текст. Создайте связный сплошной текст (4-5 предложений), описывая и анализируя информацию несплошного текста.Изучите несплошной текст. Создайте связный сплошной текст (4-5 предложений), описывая и анализируя информацию несплошного текста.Изучите несплошной текст. Создайте связный сплошной текст (4-5 предложений), описывая и анализируя информацию несплошного текста.Изучите несплошной текст. Создайте связный сплошной текст (4-5 предложений), описывая и анализируя информацию несплошного текста.Изучите несплошной текст. Создайте связный сплошной текст (4-5 предложений), описывая и анализируя информацию несплошного текста.Изучите несплошной текст. Создайте связный сплошной текст (4-5 предложений), описывая и анализируя информацию несплошного текста.Изучите несплошной текст. Создайте связный сплошной текст (4-5 предложений), описывая и анализируя информацию несплошного текста.Изучите несплошной текст. Создайте связный сплошной текст (4-5 предложений), описывая и анализируя информацию несплошного текста.Изучите несплошной текст. Создайте связный сплошной текст (4-5 предложений), описывая и анализируя информацию несплошного текста.Изучите несплошной текст. Создайте связный сплошной текст (4-5 предложений), описывая и анализируя информацию несплошного текста.Изучите несплошной текст. Создайте связный сплошной текст (4-5 предложений), описывая и анализируя информацию несплошного текста.Изучите несплошной текст. Создайте связный сплошной текст (4-5 предложений), описывая и анализируя информацию несплошного текста.Изучите несплошной текст. Создайте связный сплошной текст (4-5 предложений), описывая и анализируя информацию несплошного текста.Изучите несплошной текст. Создайте связный сплошной текст (4-5 предложений), описывая и анализируя информацию несплошного текста.Изучите несплошной текст. Создайте связный сплошной текст (4-5 предложений), описывая и анализируя информацию несплошного текста.Изучите несплошной текст. Создайте связный сплошной текст (4-5 предложений), описывая и анализируя информацию несплошного текста.Изучите несплошной текст. Создайте связный сплошной текст (4-5 предложений), описывая и анализируя информацию несплошного текста.Изучите несплошной текст. Создайте связный сплошной текст (4-5 предложений), описывая и анализируя информацию несплошного текста.Изучите несплошной текст. Создайте связный сплошной текст (4-5 предложений), описывая и анализируя информацию несплошного текста.Изучите несплошной текст. Создайте связный сплошной текст (4-5 предложений), описывая и анализируя информацию несплошного текста.Изучите несплошной текст. Создайте связный сплошной текст (4-5 предложений), описывая и анализируя информацию несплошного текста.Изучите несплошной текст. Создайте связный сплошной текст (4-5 предложений), описывая и анализируя информацию несплошного текста.Изучите несплошной текст. Создайте связный сплошной текст (4-5 предложений), описывая и анализируя информацию несплошного текста.Изучите несплошной текст. Создайте связный сплошной текст (4-5 предложений), описывая и анализируя информацию несплошного текста.Изучите несплошной текст. Создайте связный сплошной текст (4-5 предложений), описывая и анализируя информацию несплошного текста.
ответ:Компьютерлік жады (сыртқы немесе қосалқы жады, ақпараттарды сақтауға арналған құрал, сақтағыш құрал) — белгілі бір уақытта есептеуде қолданылатын, ақпарат сақтауға арналған физикалық құрылғы немесе орта болатын, есептегіш машина бөлігі. Жады 1940-ыншы жылдардан бері орталық процессор секілді, компьютердің маңызды бөліктеріне жатады. Есептеуіш құралдардағы жады иерархиялық құрылымды болады және ол әртүрлі қасиеттері бар бірнеше сақтағыштарды (жаттағыш) қолдануды білдіреді. Көбінесе персоналды (жеке) компьютерлерде «жады» деп оның бір бөлігі — кездейсоқ рұқсатты (ДРАМ) динамикалық жадыны — қазіргі уақытта жеке компьютерлер жедел жады ретінде қолданылатын жадыны айтады.
Изучите несплошной текст. Создайте связный сплошной текст (4-5 предложений), описывая и анализируя информацию несплошного текста.Изучите несплошной текст. Создайте связный сплошной текст (4-5 предложений), описывая и анализируя информацию несплошного текста.Изучите несплошной текст. Создайте связный сплошной текст (4-5 предложений), описывая и анализируя информацию несплошного текста.Изучите несплошной текст. Создайте связный сплошной текст (4-5 предложений), описывая и анализируя информацию несплошного текста.Изучите несплошной текст. Создайте связный сплошной текст (4-5 предложений), описывая и анализируя информацию несплошного текста.Изучите несплошной текст. Создайте связный сплошной текст (4-5 предложений), описывая и анализируя информацию несплошного текста.Изучите несплошной текст. Создайте связный сплошной текст (4-5 предложений), описывая и анализируя информацию несплошного текста.Изучите несплошной текст. Создайте связный сплошной текст (4-5 предложений), описывая и анализируя информацию несплошного текста.Изучите несплошной текст. Создайте связный сплошной текст (4-5 предложений), описывая и анализируя информацию несплошного текста.Изучите несплошной текст. Создайте связный сплошной текст (4-5 предложений), описывая и анализируя информацию несплошного текста.Изучите несплошной текст. Создайте связный сплошной текст (4-5 предложений), описывая и анализируя информацию несплошного текста.Изучите несплошной текст. Создайте связный сплошной текст (4-5 предложений), описывая и анализируя информацию несплошного текста.Изучите несплошной текст. Создайте связный сплошной текст (4-5 предложений), описывая и анализируя информацию несплошного текста.Изучите несплошной текст. Создайте связный сплошной текст (4-5 предложений), описывая и анализируя информацию несплошного текста.Изучите несплошной текст. Создайте связный сплошной текст (4-5 предложений), описывая и анализируя информацию несплошного текста.Изучите несплошной текст. Создайте связный сплошной текст (4-5 предложений), описывая и анализируя информацию несплошного текста.Изучите несплошной текст. Создайте связный сплошной текст (4-5 предложений), описывая и анализируя информацию несплошного текста.Изучите несплошной текст. Создайте связный сплошной текст (4-5 предложений), описывая и анализируя информацию несплошного текста.Изучите несплошной текст. Создайте связный сплошной текст (4-5 предложений), описывая и анализируя информацию несплошного текста.Изучите несплошной текст. Создайте связный сплошной текст (4-5 предложений), описывая и анализируя информацию несплошного текста.Изучите несплошной текст. Создайте связный сплошной текст (4-5 предложений), описывая и анализируя информацию несплошного текста.Изучите несплошной текст. Создайте связный сплошной текст (4-5 предложений), описывая и анализируя информацию несплошного текста.Изучите несплошной текст. Создайте связный сплошной текст (4-5 предложений), описывая и анализируя информацию несплошного текста.Изучите несплошной текст. Создайте связный сплошной текст (4-5 предложений), описывая и анализируя информацию несплошного текста.Изучите несплошной текст. Создайте связный сплошной текст (4-5 предложений), описывая и анализируя информацию несплошного текста.Изучите несплошной текст. Создайте связный сплошной текст (4-5 предложений), описывая и анализируя информацию несплошного текста.Изучите несплошной текст. Создайте связный сплошной текст (4-5 предложений), описывая и анализируя информацию несплошного текста.Изучите несплошной текст. Создайте связный сплошной текст (4-5 предложений), описывая и анализируя информацию несплошного текста.Изучите несплошной текст. Создайте связный сплошной текст (4-5 предложений), описывая и анализируя информацию несплошного текста.Изучите несплошной текст. Создайте связный сплошной текст (4-5 предложений), описывая и анализируя информацию несплошного текста.
Объяснение:
ответ:Компьютерлік жады (сыртқы немесе қосалқы жады, ақпараттарды сақтауға арналған құрал, сақтағыш құрал) — белгілі бір уақытта есептеуде қолданылатын, ақпарат сақтауға арналған физикалық құрылғы немесе орта болатын, есептегіш машина бөлігі. Жады 1940-ыншы жылдардан бері орталық процессор секілді, компьютердің маңызды бөліктеріне жатады. Есептеуіш құралдардағы жады иерархиялық құрылымды болады және ол әртүрлі қасиеттері бар бірнеше сақтағыштарды (жаттағыш) қолдануды білдіреді. Көбінесе персоналды (жеке) компьютерлерде «жады» деп оның бір бөлігі — кездейсоқ рұқсатты (ДРАМ) динамикалық жадыны — қазіргі уақытта жеке компьютерлер жедел жады ретінде қолданылатын жадыны айтады.
Объяснение: