В
Все
М
Математика
А
Английский язык
Х
Химия
Э
Экономика
П
Право
И
Информатика
У
Українська мова
Қ
Қазақ тiлi
О
ОБЖ
Н
Немецкий язык
Б
Беларуская мова
У
Українська література
М
Музыка
П
Психология
А
Алгебра
Л
Литература
Б
Биология
М
МХК
О
Окружающий мир
О
Обществознание
И
История
Г
Геометрия
Ф
Французский язык
Ф
Физика
Д
Другие предметы
Р
Русский язык
Г
География
MDL123
MDL123
31.03.2022 07:00 •  Информатика

Установите соответствие по картинке 1
Большие интегральные схемы
I поколение
(1946-1954)
I поколение
(1955-1964)
2
Оптоэлектроника.
криоэлектроника
Электронные лампы
Транзисторы
II поколенне
(1965-1974)
Сверхбольшие ннтегральные
Схемы
Интегральные схемы
E
IV поколение
(1975– по настоящее время
1- C, 2- D, 3- А, Е, 4- B, E
1- D, 2- С. 3- А, Е, 4- BE
1- C, D2- А, 3- Е. Е4- BE
1- С. 2- D, 3- E, 4- А, В, Е​

Показать ответ
Ответ:
крмоири
крмоири
21.02.2022 20:18
Сделал все!) поставь наилучшее!

1)var a:array [0..5] of Integer;    i,j:Integer;
begin 
Randomize;
 j:=0;
for i:=0 to 5 do
 a[i]:=Random(100);
for i:=0 to 5 do
 if a[i] mod 3 =0 then 
Inc(j);
Writeln(j);
readln;
2)var a:array [0..5] of Integer;    i,j:Integer;
begin
 Randomize; 
j:=0;
for i:=0 to 5 do 
a[i]:=Random(100);
for i:=0 to 5 do
 if a[i] mod 2 =0 then 
 j:=j+a[i];
Writeln(j);
readln;
3)a:array [0..5] of Integer;    i,s:Integer;
begin
Randomize;
s:=1;
for i:=0 to 5 do 
a[i]:=Random(9)+1;
for i:=0 to 5 do 
if i mod 2 <>0 then 
 s:=s*a[i];
Writeln(s);
readln;
end.
4)const n=5;m=5;
var a:array [0..n,0..m] of Integer;    i,j:Integer;
begin 
Randomize;
for i:=0 to n do
for j:=0 to m do
 a[i,j]:=Random(100);
 for i:=0 to n do 
begin 
 Writeln; 
 for j:=0 to m do 
 write(a[i,j]:3);
 end;
for i:=0 to n do
for j:=0 to m do 
begin
 if a[i,j] mod 2 =0 then 
a[i,j]:=2
 else if a[i,j] mod 2 <>0 then 
 a[i,j]:=1;
end;
Writeln;
 for i:=0 to n do
 begin 
 Writeln;
  for j:=0 to m do 
 write(a[i,j]:3);
  end;
Readln;
end.
5)const n=5;m=5;
var a:array [0..n,0..m] of Integer;    i,j:Integer;
begin 
 Randomize;
for i:=0 to n do
for j:=0 to m do
 a[i,j]:=Random(10);
 for i:=0 to n do
 begin 
 Writeln;
  for j:=0 to m do 
write(a[i,j]:3); 
end;
for i:=0 to n do
for j:=0 to m do
a[i,j]:=a[i,j]*2;
Writeln; 
for i:=0 to n do 
begin 
 Writeln; 
 for j:=0 to m do 
 write(a[i,j]:3); 
 end;
Readln;
end.
0,0(0 оценок)
Ответ:
taitpaev2003
taitpaev2003
20.03.2022 01:22

Объяснение:

Мұғалім оқушыларға 20 таңбадан тұратың мәтінді компьютерде теру тапсырмасын берді. → Мұғалім оқушыларға 20 таңбадан тұратың мәтінді компьютерде теру тапсырмасын берді.

Оқушы мәтінді қуатын 16 таңбадан тұратың алфавитпен терді,ал Болат қуаты 256 таңба болатын алфавитпен терді. → Оқушы мәтінді қуатын 16 таңбадан тұратың алфавитпен терді, ал Болат қуаты 256 таңба болатын алфавитпен терді.

Екі түрлі алфавитпен жазылған ақпарат көлемін анықтаңыз және ерекшелігін түсіндірініз. → Екі түрлі алфавитпен жазылған ақпарат көлемін анықтаңыз және ерекшелігін түсіндірініз.

Ақпарат көлемі → Ақпарат көлемі

0,0(0 оценок)
Популярные вопросы: Информатика
Полный доступ
Позволит учиться лучше и быстрее. Неограниченный доступ к базе и ответам от экспертов и ai-bota Оформи подписку
logo
Начни делиться знаниями
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси ai-бота