2-тапсырма. Парталасыңмен біріге отырып, «Біздің мектептегі кітапхана»
тақырыбында сұхбат құрыңдар. Сұхбатта төмендегі сөздер мен сөз тіркес-
терін қолданыңдар.
Жұмыс тәртібі, демалыс күні, кітаптар бөлімі, қызықты де-
рек (кітап, фильм), кітапханашы, тапсырыс беру, кітаптар қоры,
тыйым салынған, ұқыпты ұстау, мерзімінде тапсыру, рақмет,
Сәлеметсіз бе, сау болыңыз, дерекқор, кітап қоймасы.
Ұяда не көрсең ұшқанда соны ілерсің.(Үйде қандай тәрбие көрсең өскенде сондай боласың деген мағынада)
Шешесін көріп, қызын ал. ( Шешесі қандай болса қызы да сондай болады деген мағынада. Мысалы: Шешесі тәрбиелі болса, қызы да тәрбиелі)
Апасының киген тонын сіңлісі де киеді. (Апасы қандай тәрбие көреді сіңіліңсі де сондай тәрбие көреді.)
Ағаны көріп іні өсер,
Апаны көріп, сіңілі өсер. (Ағасы не істесе інісі дже соны істейді, ал апасы не істесе сіңілісі де соны жасайды)
Г. Сенкевич Кто такой друг? А кто такой враг? Почему самым опасным врагом можно считать того, кто выдает себя твоим другом? Именно над этими вопросами хотелось бы поразмышлять в своем сочинении. Друг — это тот человек, который без лишних слов и раздумий придет к тебе на который скажет в глаза правду, осудит твой плохой поступок и никогда не предаст. А с врагами у нас складываются абсолютно противоположные взаимоотношения, которые основаны на недоверии, неприязни и ненависти. Я соглашусь с высказыванием Шоты Руставели о том, что «из врагов всего опасней враг, прикинувшийся другом». Ведь от того человека, который назвался другом, вошел в доверие, мы не ждем удара в спину. Фальшивый будет играть свою роль, а потом в один момент может взять и поставить подножку, предать. Верность моих суждений можно подтвердить примерами из литературы. Ведь многие писатели и поэты в своем творчестве рассуждали о проблеме истинной и ложной дружбы
Читать далее: https://4ege.ru/sochinenie/53675-sochinenie-po-napravleniyu-druzhba-i-vrazhda.html