В
Все
М
Математика
А
Английский язык
Х
Химия
Э
Экономика
П
Право
И
Информатика
У
Українська мова
Қ
Қазақ тiлi
О
ОБЖ
Н
Немецкий язык
Б
Беларуская мова
У
Українська література
М
Музыка
П
Психология
А
Алгебра
Л
Литература
Б
Биология
М
МХК
О
Окружающий мир
О
Обществознание
И
История
Г
Геометрия
Ф
Французский язык
Ф
Физика
Д
Другие предметы
Р
Русский язык
Г
География
Direct228
Direct228
20.08.2020 16:47 •  Қазақ тiлi

Берілген мақсат бағыныңқылы сабақтас сөйлемдердің қалай байланысқанын түсіндіріңіздер. 1. Аймақтағы радиобайланыс сапалы болу үшін елді мекендер-дегі электр желілерін заманауи талапқа сай орнату керек.
2. WEB бағдарламаларын тереңірек меңгерейін деген студенттер, өздері-ақ қосымша арнайы курстарға барып оқиды.
3. Компьютерлік ойын-дарды дұрыс құрастыру үшін, əрбір ситуацияға ақпараттық талдау жасаудың маңызы зор.
4. Ойындағы конфликтіні дəл сипаттау үшін, оған кімдер, қанша нысан, ойынға қатысу ережесі, ойынның мақсаты мен нəтижесі қандай болатындығы анықталады.
5. Компьютердің бағдарламаларын жетік меңгерейін жəне болашақта жоғары ақылы маман болайын деген талапкерлер, қазіргі кезде компьютерлік жəне математикалық модельдеу мамандығын таңдайды.
6. Ұсынылған идеялардың тиімділігін тексеру үшін жаңа конструкторлық жұмыстарды жəне техникалық шешімдерді өндірістерде экспери-менттен өткізу керек.

Показать ответ
Ответ:
Leac
Leac
03.09.2020 19:15
Определить смысл незнакомых слов осуществляются через этих:
1. дать справку или через контекст.
2.через драматизацию
3.через импровизацию
4. путем жестов и движения
5.картин и вещей.
11. необходимые курсанту
а.выучить слова
в.методические указания
с. научить произношениям.
д. научить читать
е.выучить песни
12. правильным (прямой) методом начали пользоватся с года:
а.1850 года
в.1830 года
1860 года
д.1840 года
е.1870 года.
13.содержание и объем домашнего задания:
а.зависит от учения.
в. в зависимости от интуиции учеников
с. от манеры говорить
д.от деятельности учеников
е.личным качествам учеников.
14. личные качества, теоретические и практические подготовки учителя.
а. проффес.знания
в. проффес. мастерство
с. проффес. квалификации
д. проффес. акмеология
е. проффес. компетентности
15. компетентность на первую очередь ставить мастерство учителя:
а. интеллектуально педагогические
в. информационное
с. коммуникативность
д. решение проблем
с. регулятивность
16. человечность и докональное знание учителя своего предмета, методику предмета, исскуство воспитания:
а. педагогический навык
в. педагогическая квалификация
с. педагогическое мастерство
д. педагогич.деятельность
е.педагогич.компетентность
0,0(0 оценок)
Ответ:
Karakatica44
Karakatica44
02.09.2020 19:54
Мен улги тутар адам -ол менин анам. Ол оте мейырымды,мени аркашан аяп,коргап журеди. Бир жайсыз ис болатынын сезгенде ол ешкашан "мен ескертип едим" деген ренишин билдирмейды. Ол оте жаксы киси жане мени де жаксылыкка гана уйретеды. Ол оте акылды, менин уйкыга кетерде тындайтын асерли ангимелерди коп биледы. Ол оте аяулы,назик жане маган унеми адеми, акылды, суйыкты кыз екенимди кулагыма куйып отырады. Кейде мены куыршагым, томпагым деген создермен еркелетеди. Конил куйы болмаган кездерде унеми ан айтып, менимен кызыкты ойындар ойнайды. Менин анам мен ушин апкем ушин барлыгын жасайды. Ол ешкашан ашуланбайды, бизди ренжитпейды. Дуниедеги ен Жаксы адам ол - менин анам. Мен оган уксагым келеди.
0,0(0 оценок)
Популярные вопросы: Қазақ тiлi
Полный доступ
Позволит учиться лучше и быстрее. Неограниченный доступ к базе и ответам от экспертов и ai-bota Оформи подписку
logo
Начни делиться знаниями
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси ai-бота