1)Задача на вихід продукту: Амоніак об'ємом 6,72 л (н.у) повністю ввібрався розчином сульфатної кислоти до утворення середньої солі. Утворився амоній сульфат масою 17,82 г. Обчисліть відносний вихід продукту. Відповідь надайте тільки числовим значенням у %. 2)Задача на надлишок: До порошку магнію масою 15г долили хлоридну кислоту, що містить HCl кількістю речовини 1 моль. Обчисліть об'єм (н.у) водню, що виділився під час реакції.
3)Задача побутового змісту: Для ренгеноскопічного дослідження організму людини застосовують так звані ренгеноконтрасні речовини. Так перед просвічуванням шлунка пацієнту дають випити суспензію нерозчиненого барій сульфату ("барієву кашу"), що не пропускає рентгенівське випромінювання. Визначте маси сульфатної кислоти та розчину барій хлориду, які потрібно взяти, щоб отримати 250 г суспензії, що містить 46,6% барій сульфату.
решить
ответ:
нонан
содержащие 8 звеньев в основной цепи
2-метилоктан
3-метилоктан
4-метилоктан
содержащие 7 звеньев в основной цепи
3-этилгептан
4-этилгептан
2,2-диметилгептан
2,3-диметилгептан
2,4-диметилгептан
2,5-диметилгептан
2,6-диметилгептан
3,3-диметилгептан
3,4-диметилгептан
3,5-диметилгептан
4,4-диметилгептан
содержащие 6 звеньев в основной цепи
2-метил-3-этилгексан.
3-метил-3-этилгексан
4-метил-3-этилгексан
5-метил-3-этилгексан
2,2,3-триметилгексан
2,2,4-триметилгексан
2,2,5-триметилгексан
2,3,3-триметилгексан
2,3,4-триметилгексан
2,3,5-триметилгексан
2,4,4-триметилгексан
3,3,4-триметилгексан
содержащие 5 звеньев в основной цепи
3,3-диэтилпентан
2,2-диметил,3-этилпентан
2,3-диметил,3-этилпентан
2,4-диметил,3-этилпентан
2,2,3,3-тетраметилпентан
2,2,3,4-тетраметилпентан
2,2,4,4-тетраметилпентан
2,3,3,4-тетраметилпента
объяснение:
ответ:
объяснение:
характер термического разложения солей аммония зависит от свойств кислоты, образующей соль. если кислота не летуча и не проявляет окислительных свойств, то при разложении соответствующей соли аммиак улетучивается, а кислота, как в случае, например, ортофосфата аммония, остается в реакционном сосуде. если соль аммония образована летучей кислотой, не проявляющей окислительных свойств, то при разложении соли улетучиваются и аммиак, и кислота, а при охлаждении кислота может вновь соединиться с аммиаком, образуя исходную соль аммония примером может служить возгонка хлорида аммония. наконец, если соль аммония образована кислотой, проявляющей окислительные свойства, то при термическом разложении такой соли происходит окисление аммиака. на этом основаны, в частности, лабораторные способы получения свободного азота и закиси азота