Михайло Коцюбинський, услiд за Тарасом Шевченком, Нечуєм-Левицьким, опоетизував волелюбний дух трудящих Украïни. Остап Мандрика був вихований на оповiданнях дiда, "який ходив у Сiч, а потiм рiзав панiв в Уманi". Тi розповiдi пробуджували в дитячiй головi химернi мрiï, вояцький запал. Остап не хотiв змиритися з тим, що вiн, Соломiя, дiд - не бiльше, нiж худоба в пана. Вiн часто згадує, як катували сивого дiдуся на стайнi, як погрожував оббiлувати i його самого пан. Остап любив кожну стежечку, кожний горбочок рiдноï землi, але жити в неволi - гiрше смертi. Цiєю вiдчайдушнiстю у своєму прагненнi до волi вiн нагадує козака Голоту, Миколу Джерю, героïв Шевченка.
Та справжнiм вiдкриттям в лiтературi було створення письменником образу жiнки, не тiльки покривдженоï, стражденноï, а й сильноï, смiливоï, здатноï до боротьби за свою долю. "Ваша Соломiя - то джерело пiд час спеки... то завдаток типу жiнок, що умiють боронити себе", - так визначала цей образ вiдома громадська дiячка того часу Н. Кобринська. Щоб бути справжнiм товаришем Остаповi, вона жертвує своєю красою, чудесними косами. Засмученi очi Соломiï не покидають з того часу нашу уяву. Бачимо ïх, коли з жахом стежить Соломiя за високими вогняними горами палаючих плавнiв i в останньому вiдчаï кличе тяжко пораненого Остапа; коли на човнi разом з Iваном готує напад на турецьких козакiв, щоб звiльнити свого коханого; коли чорна безодня дунайськоï води заховує тiло...
Дорогою, найвищою цiною заплатила Соломiя за жадання бути вiльною, гiрку цiну дав за волю Остап: все життя списане на спинi, а половина душi навiки залишилася в Дунаï. Такий трагiчний кiнець оповiдання ще раз пiдкреслює волелюбнiсть украïнського народу, його прагнення будь-якою цiною добитися свободи.
1.У Лермонтова это был пожилой уже человек, с а у Твардовского - молодой, веселый, задорный, подвижный танкист, еще совсем недавно бывший на военных действиях.
2.Для автора важно рассказать об этом подвиге, а наградить своего мальчонку ничем кроме как этим упоминанием он, к сожалению, не может. Так, он мог бы хотя бы назвать его имя, но приходится повторять, что он не с как его зовут.
3.- Всё нынче как с спустя много времени кажется, что этот тяжелый бой приснился во сне.
- Бедовый, из тех, что главарями у детей... - озорной, все время придумывает новые игры, изобретательный. Такие дети обычно бывают предводителями в мальчишеских компаниях.
- А он гвоздит - не выглянуть из башен... - он, немец (то есть немецкая пушка), беспрерывно стреляет, так что советским танкистам невозможно голову поднять, невозможно выглянуть из башни танка.
- ...за каким домишкой он примостился... - где находится укрытие, из которго бьет немецкая пушка.
- ...заходим в тыл и полный газ даем.
И эту пушку, заодно с расчетом,
Мы вмяли в рыхлый, жирный чернозём. - танкисты зашли в тыл к немецкой пушке и на полной скорости раздавили ее вместе с артиллеристами.
4.напиши что то похожее:Меня до глубины пронизало одно чувство жалость и печаль.
Я чуть не заплакала очень чувствительное стихотворение. О том как танкист рассказывает о войне которую Очень классное стихотворение.
5.Потому что мы помним наших защитников! Мы благодарны им за нашу свободную и спокойную жизнь. И если бы они не противостояли злу, то не особо проясняется, какая бы сейчас была у нас жизнь. Песни военных лет напоминают нам о той невосполнимой боли, которую переживали во время войны. Воспроизводя эти песни мы чтим память погибших в ВОВ, но и проявляем уважение к Ветеранам минувшей войны. Ведь их осталось так мало. И мы должны ценить, тех, кто еще с нами.
Михайло Коцюбинський, услiд за Тарасом Шевченком, Нечуєм-Левицьким, опоетизував волелюбний дух трудящих Украïни. Остап Мандрика був вихований на оповiданнях дiда, "який ходив у Сiч, а потiм рiзав панiв в Уманi". Тi розповiдi пробуджували в дитячiй головi химернi мрiï, вояцький запал. Остап не хотiв змиритися з тим, що вiн, Соломiя, дiд - не бiльше, нiж худоба в пана. Вiн часто згадує, як катували сивого дiдуся на стайнi, як погрожував оббiлувати i його самого пан. Остап любив кожну стежечку, кожний горбочок рiдноï землi, але жити в неволi - гiрше смертi. Цiєю вiдчайдушнiстю у своєму прагненнi до волi вiн нагадує козака Голоту, Миколу Джерю, героïв Шевченка.
Та справжнiм вiдкриттям в лiтературi було створення письменником образу жiнки, не тiльки покривдженоï, стражденноï, а й сильноï, смiливоï, здатноï до боротьби за свою долю. "Ваша Соломiя - то джерело пiд час спеки... то завдаток типу жiнок, що умiють боронити себе", - так визначала цей образ вiдома громадська дiячка того часу Н. Кобринська. Щоб бути справжнiм товаришем Остаповi, вона жертвує своєю красою, чудесними косами. Засмученi очi Соломiï не покидають з того часу нашу уяву. Бачимо ïх, коли з жахом стежить Соломiя за високими вогняними горами палаючих плавнiв i в останньому вiдчаï кличе тяжко пораненого Остапа; коли на човнi разом з Iваном готує напад на турецьких козакiв, щоб звiльнити свого коханого; коли чорна безодня дунайськоï води заховує тiло...
Дорогою, найвищою цiною заплатила Соломiя за жадання бути вiльною, гiрку цiну дав за волю Остап: все життя списане на спинi, а половина душi навiки залишилася в Дунаï. Такий трагiчний кiнець оповiдання ще раз пiдкреслює волелюбнiсть украïнського народу, його прагнення будь-якою цiною добитися свободи.
1.У Лермонтова это был пожилой уже человек, с а у Твардовского - молодой, веселый, задорный, подвижный танкист, еще совсем недавно бывший на военных действиях.
2.Для автора важно рассказать об этом подвиге, а наградить своего мальчонку ничем кроме как этим упоминанием он, к сожалению, не может. Так, он мог бы хотя бы назвать его имя, но приходится повторять, что он не с как его зовут.
3.- Всё нынче как с спустя много времени кажется, что этот тяжелый бой приснился во сне.
- Бедовый, из тех, что главарями у детей... - озорной, все время придумывает новые игры, изобретательный. Такие дети обычно бывают предводителями в мальчишеских компаниях.
- А он гвоздит - не выглянуть из башен... - он, немец (то есть немецкая пушка), беспрерывно стреляет, так что советским танкистам невозможно голову поднять, невозможно выглянуть из башни танка.
- ...за каким домишкой он примостился... - где находится укрытие, из которго бьет немецкая пушка.
- ...заходим в тыл и полный газ даем.
И эту пушку, заодно с расчетом,
Мы вмяли в рыхлый, жирный чернозём. - танкисты зашли в тыл к немецкой пушке и на полной скорости раздавили ее вместе с артиллеристами.
4.напиши что то похожее:Меня до глубины пронизало одно чувство жалость и печаль.
Я чуть не заплакала очень чувствительное стихотворение. О том как танкист рассказывает о войне которую Очень классное стихотворение.
5.Потому что мы помним наших защитников! Мы благодарны им за нашу свободную и спокойную жизнь. И если бы они не противостояли злу, то не особо проясняется, какая бы сейчас была у нас жизнь. Песни военных лет напоминают нам о той невосполнимой боли, которую переживали во время войны. Воспроизводя эти песни мы чтим память погибших в ВОВ, но и проявляем уважение к Ветеранам минувшей войны. Ведь их осталось так мало. И мы должны ценить, тех, кто еще с нами.