Пам'ятаю, як збентежила мене новела гр. тютюнника "климко". було таке вiдчуття, нiби я сам весь час знаходився поруч з головним героєм, страждав i радiв разом iз ним, переживав та вперто йшов до поставленоi мети. я бачив нашу украiну у страшнi часи воєнного лихолiття i пишався спiввiтчизниками, душi яких не затьмарили хмари нiмецькоi окупацii.нi, я зовсiм не заперечую значення iсторичноi науки, але завдяки таланту письменника минуле мого краю вiдкрилося менi виразно i болюче. подii твору зворушили мою душу, багато чому навчили, а головне - наповнили гордiстю за причетнiсть до народу, горде iм'я якому - украiнець.у цьому i полягає головне завдання лiтератури: показати життя, дiйснiсть у формi художнього вiдбитку, але вiдбитку такого, який сам являє собою життя. художня лiтература - це пiдручник життя, який дає нам iсторичнi знання, формує свiтогляд, впливає на морально-естетичне самовдосконалення. у загальнонародному значеннi твори художньоi лiтератури є тим невичерпним джерелом, яке живить громадянську та суспiльну свiдомiсть, збуджує соцiальну активнiсть i сприяє всебiчному вихованню читачiв.вiдкриваючи нову художню книгу, ми ще не знаємо нi ii змiсту, нi головних героiв. та прочитавши цей твiр, нiби пiднiмаємося ще на одну сходинку знань, мудростi, досвiду i вдосконалення власноi душi. я впевнений, що людство не могло б прогресивно розвиватися, якби не iснувало художньоi лiтератури. кращi твори, вiдбиваючи дiйснiсть народу у ii зв'язку з минулим, тим самим окреслюють загальний поступ вiд сучасного до майбутнього.життя, яке мiститься у творi, як мiнiкосмос, вiдбиває i виявляє в собi всесвiт, повноту людського життя i всю цiлiснiсть буття.
1 кадр
1. Содержание кадра: минимальный сбор самых нужных вещей.
2. План, время: общий, 5с.
3. Звук/речь: "Когда я вырасту большой, я снаряжу челнок. Возьму с
собой бутыль с водой и сухарей мешок.", тихая ненавязчивая музыка.
4. Натура/реквизит: мальчик, челнок, бутыль воды, мешок
предполагаемо наполненный сухарями.
2 кадр
1. Содержание кадра: мальчик в челноке отплывающий от родного дома.
2. План, время: общий, 4с.
3. Звук/речь: "Потом от пристани веслом я ловко оттолкнусь. Плыви,
челнок! Прощай, мой дом! Не скоро я вернусь.", музыка звучит
немного громче.
4. Натура/реквизит: мальчик, челнок, весла.
3 кадр
1. Содержание кадра: мальчик проплывает мимо декораций леса.
2. План, время: общий, 5с.
3. Звук/речь: "Сначала лес увижу я, а там, за лесом тем, пойдут
места, которых я и не видал совсем.", музыка не изменяется.
4. Натура/реквизит: мальчик, челнок, весла, декорации леса.
4 кадр
1. Содержание кадра: показ локаций: "Деревня, роща, город, сад с
цветами, мост с железной дорогой" с быстрой их сменой.
2. План, время: общий, на каждую локацию по 1с.
3. Звук/речь: " Деревни, рощи, города, цветущие сады, взбегающие
поезда на крепкие мосты." на каждую локацию звуки характерные ей.
4. Натура/реквизит: Деревня, роща, город, сад с цветами, мост с железной дорогой.
5 кадр
1. Содержание кадра: кадр снимается в темное время суток. Массовка
кричит: «Счастливый путь, моряк!»,
декоративный маяк освещает локацию.
2. План, время: общий, 5с.
3. Звук/речь: "И люди станут мне кричать: «Счастливый путь, моряк!»
и ночь мне будет освещать мигающий маяк."
4. Натура/реквизит: массовка из 15 человек, прожектор задекорированный под маяк, челнок, мальчик, весла.
Объяснение:
я так делаю, не знаю насколько правильно)