Жили собі пальчики. Жили жили не тужили, їли масло, їли хліб. Був у них пес Ніб. Любив він хліб. Но тут прийшов фізрук з’їв тот хліб і пес Ніб помер через 5 діб. Кричить фізрук, на танкови він їде. А сірі дні минали як могили. Проходить той фізрук біля могили Ніба і їсть хліба. Ой Ніб Ніб, ти любив хліб.. пробач мене коханий, я теж люблю хліб. Я прийду пізно у ночі ліпити з тобою калачі. І на печі ми будем лежати. Я буду плакати і тужити, а ти мною дорожити. Можливо, я мелю дурниці, але це не небилиці. Це було так і був той хліб. Був пес і жив він у хліву на славу і хвалу
Если провести некий анализ и поиск похожих тем и проблем в произведениях русской литературы, как в стихотворении А. С. Пушкина, то можно заметить, что подобных произведений достаточно мало... Например, в
произведении Н. А. Некрасова "Поэт и гражданин" есть фрагмент, характеризующий поэта. Автор через произведение, своих героев доносит до читателя, что нужно развивать в себе таланты и работать. Но у многих есть великий дар, которым они не желают пользоваться и направлять в нужное русло.
Если провести некий анализ и поиск похожих тем и проблем в произведениях русской литературы, как в стихотворении А. С. Пушкина, то можно заметить, что подобных произведений достаточно мало... Например, в
произведении Н. А. Некрасова "Поэт и гражданин" есть фрагмент, характеризующий поэта. Автор через произведение, своих героев доносит до читателя, что нужно развивать в себе таланты и работать. Но у многих есть великий дар, которым они не желают пользоваться и направлять в нужное русло.
Также М. Лермонтов "Молитва"