Упачатку верша “магіла льва” мы бачым прыгожае каханне наталькі і машэкі. у хуткім часе іх зносіны даходзяць да жаніцьбы. аднак каб справіць вяселле, у маладых няма грошаў. і тады наталька адпраўляе сваё каханага у зарабаткі, каб той зарабіў грошы і яны ажаніліся. паслухаў машэка сваю натальку, адправіўся здабываць грошы. а тая за той час пакуль каханы зарабляў грошы, сустрэла паніча і перашла да яго жыць. вярнуўшыся з зарабаткаў, навіна пра тое, што наталька выйшла замуж за другога,збянтэжыла машэку. ён зразумеў, што яму не трэба заставацца сярод народу і вырашыў пайсці жыць у лес. доўгі час успамінаў машэка натальку, часта бачыў яе у сваіх снах.адзічаў зусім і стаў злосным разбойнікам. ён пачаў забіваць людзей.
№ 1. Кого приехал запечатлеть фотограф?
Г) Учеников Овсянковской школы.
№ 2. Как звали председателя сельсовета?
В) Митроха.
№ 3. Где жили учитель и учительница?
Б) В дряхлом домишке.
№ 4. Бабушка в средней комнате между рам клала мох вперемежку с брусничником. Для чего?
А) Убрать сырость.
№ 5. Как звали друга автора рассказа?
В) Санька.
№ 6. На фото учитель и учительница…
В) Чему-то улыбаются едва заметно.
№ 7. Как обращалась бабушка к больному внуку?
Г) «Спи, пташка малая!»
№ 8.Что сказал учитель, успокаивая мальчика?
Б) Фотограф, может быть, ещё приедет.
№ 9. Сколько времени не ходил в школу герой произведения?
В) Больше недели.
№ 10. Как звали бабушку героя рассказа?
В) Екатерина Петровна.
№ 11. Кто уговорил приехать в деревню фотографа и заснять ребят и школу?
А) Учитель.
№ 12. На какую гору пошли дети за цветами и саженцами для школьного двора?
Г) На Лысую.
№ 13. От кого учитель детей?
В) От змеи.
№ 14. Как звали учителя и учительницу?
Б) Евгений Николаевич и Евгения Николаевна.
№ 15. Как учились счёту в деревенской школе?
В) На спичках и палочках, выструганных собственноручно из лучины.
№ 16. Больному мальчику, смотревшему в окно, ничего не видать дальше…
В) дома тётки Авдотьи.