В
Все
М
Математика
А
Английский язык
Х
Химия
Э
Экономика
П
Право
И
Информатика
У
Українська мова
Қ
Қазақ тiлi
О
ОБЖ
Н
Немецкий язык
Б
Беларуская мова
У
Українська література
М
Музыка
П
Психология
А
Алгебра
Л
Литература
Б
Биология
М
МХК
О
Окружающий мир
О
Обществознание
И
История
Г
Геометрия
Ф
Французский язык
Ф
Физика
Д
Другие предметы
Р
Русский язык
Г
География
9305153
9305153
21.09.2020 02:22 •  Литература

Выпишите от сюда все выр. средства​


Выпишите от сюда все выр. средства​

Показать ответ
Ответ:
ffhddjkk
ffhddjkk
28.01.2023 20:35

Псаць водгук на верш засёды складана, ды з кожнага правла ёсць выключэнн. I Санет адносцца да х: ён пераклкаецца з многм творам беларускай лтаратуры. Чытаючы твор, я мусорнаю верш Н. Арсенневай Летуценн, бо здесь уздымаюцца падобныя пытанн. Але Санет мае больш глыбок сэнс. У м чуваць любо атара да Радзмы, да мовы, да мнушчыны, надзея на будучае. У вершы праходзць чатыры розныя тэмы. Але яны заемазвязаны. Н адна з х не можа снаваць без другх. А х злццё яляе сабой закончаную думку.

На першым плане вершы праходзць тэма Радзмы. Людз кажуць: Дарагая скрывая хатка, дзе радзла мяне матка; дараг той куток, дзе рэзан пупок. Але Санеце Радзма гэта не тольк твой родны горад або вёсачка. Радзма гэта твая Бацькашчына. Радзма гэта твая свядомасць, стан тваёй душы. Эдуард Валасевч лаканчна выказвае свае думк. Радзму ён разумев па-свойму, не падбрае да яе звышаных эптэта. Ён успрымае яе такой, якая яна ёсць. Дарагая Айчына... Так кажа атар. Коратка трапна. Ён не апсвае яе прыгажосц. Атар дае нам магчымасць самм адчуць Радзму вялкую радзму малую. Радзма вялкая гэта наша крана. Радзма малая гэта месца, дзе ты нарадзся. Мы яляем яе прыгажосць: жарук над полем ранцай сала каля рак вечары, спякотнае сонейка летам ясна-марознае узмку, пах сена, смутак развтання з родным кутком радасць вяртання. Э. Валасевч катэгарычна сцвярджае, што мы ндзе не будзем мець шчасця. Тольк на Радзме.

Але немагчыма понае разумение Радзмы без любов да мовы. Сла роднай мовы иная тэма верша. Паэт парановае моц роднага слова з карэнням дрэ заклкае нас да вяртання да роднай мовы. Ён перасцерагае нас: кал дрэва страцць каран, яно страцць апору не зможа больш красаваць на зямл. Так люд. Кал ён забывае мову, ён страчвае культуру, гсторыю, мнушчыну, ён вымрае. Ф. Багушэвч некал пса, каб не забывал мы мовы напай беларускай, бо начай памрэм. Лаканчны стыль псьма Э. Валасевча падкрэслвае магутнасць мовы. Яго парананне вельм трапнае: мова гэта дрэва, кожны лсток якога гэта слова. Кожны чу, як шэпчуцца памж сабой лсты. Адзн кажа нешта ласкава-млагучнае, друг адрыв100-сур'ёзнае, трэц звонка-жартонае. А х сугучча стварае густы шум, як паказвае велч дрэва. Так наша мова. Кожнае яе слова гучыць па-свойму. Словы злваюцца, утвараючы непаторнае гучанне нашай роднай, млагучнай мовы.

Любо да Радзмы, родная мова... Побач з гэтым словам трэба паставць яшчэ адно. Гсторыя. Без ведання яе мы не можам лчыць сябе грамадзянам. Гсторыя мнушчыны гэта трэцяя тэма Санета. Паэт сцвярджае, што мы нкол не цурался сваей гсторы. Беларусы шматпакутны люд. Мы павнны памятаць, што наша пчасце здабыта жыццём крывёю нашых продка.

0,0(0 оценок)
Ответ:
Lizik741Limon
Lizik741Limon
06.03.2023 06:01
Это план всего рассказа
1. У Алеши Пешкова умирает отец. Они с матерью переезжают в Нижний Новгород. 
2. Мальчик знакомится со своей многочисленной родней. 
3. Нравы семьи Кашириных. 
4. Алеша узнает историю Цыганка и всей душой привязывается к нему. 
5. Один из вечеров в доме Кашириных. 
6. Смерть Цыганка. 
7. Знакомство мальчика с Хорошим Делом. 
8. Пожар в красильной мастерской. 
9. Смерть тети Натальи. 
10. Семья разделяется. Алеша вместе с дедом и бабушкой переезжают в другой дом. 
11. Дед обучает мальчика чтению. 
12. Дед грубо обращается с бабушкой на глазах у Алеши. 
13. Драки в семье Кашириных. 
14. Алеша узнает, что дед и бабушка по-разному верят в Бога. 

15. Мальчик тоскует из-за того, что у него нет друзей. 
16. Переезд в новый дом. Дружба с Хорошим Делом. 
17. Алеша заводит дружбу с дядей Петром. 
18. Мальчик знакомится с соседскими ребятами. 
19. Мать Алеши возвращается в семью своих родителей. 
20. Сложные взаимоотношения деда и его дочери (матери Алеши) . 
21. Алеша идет в школу. 
22. Тяжелая болезнь мальчика. Бабушка рассказывает ему об отце. 
23. Мать Алеши снова выходит замуж и, уезжая, не берет сына с собой. 
24. Мать с отчимом возвращаются, а потом (уже вместе с Алешей) переезжают в Сормово. 
25. Непростые отношения матери и отчима. 
26. Алеша, заступаясь за мать, нападает на отчима. 
27. Мальчик снова живет у бабушки и деда. Они разделили имущество. 
28. Алеша, жалея бабушку, начинает работать. Деньги он отдает ей. 
29. Мальчик успешно сдает экзамен в третий класс. 
30. Мать Алеши умирает. Дед отправляет внука в люди.
0,0(0 оценок)
Популярные вопросы: Литература
Полный доступ
Позволит учиться лучше и быстрее. Неограниченный доступ к базе и ответам от экспертов и ai-bota Оформи подписку
logo
Начни делиться знаниями
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси ai-бота