В
Все
М
Математика
А
Английский язык
Х
Химия
Э
Экономика
П
Право
И
Информатика
У
Українська мова
Қ
Қазақ тiлi
О
ОБЖ
Н
Немецкий язык
Б
Беларуская мова
У
Українська література
М
Музыка
П
Психология
А
Алгебра
Л
Литература
Б
Биология
М
МХК
О
Окружающий мир
О
Обществознание
И
История
Г
Геометрия
Ф
Французский язык
Ф
Физика
Д
Другие предметы
Р
Русский язык
Г
География
macglok12
macglok12
01.10.2021 01:19 •  Математика

1. Найдите вероятность того, что Мише достанется выученный билет, если он выучил 36% всех билетов.
2. Найдите вероятность того, что завтра пойдёт дождь, если прогноз
погоды на завтра неизвестен. (ответ запишите в виде десятичной
дроби).
3. Найдите вероятность того, что случайно взятый Дима получит 5 за
контрольную, если оценки ставят от 1 до 5. (ответ запишите десятичной
дробью).
4. В коробке лежат 12 шаров, из них - 3 белых и 2 чёрных.
Остальные -синие и красные. Найдите вероятность того, что будут
вынуты синий или красный шар.
5. Найдите вероятность того, что при броске игрального кубика
выпадет число 6.

Показать ответ
Ответ:
ашпшплщ
ашпшплщ
01.01.2023 23:16
Возможно : 0 кош − канаты белән, кеше дуслык белән көчле. татар халык мәкале.< уң> дуслык − кешеләр арасындагы мөнәсәбәтләрнең иң күркәм һәм самими бер төре. дуслар һәрвакыт бер-берләрен аңлыйлар, кайгы килгәндә, ярдәмгә ашыгалар, шатлык-сөенечлөрен бергә бүлешәләр. дуслык − ул ике кешенең уртак кызыксынулары, бер-берсе белән ярдәмләшеп, авыр чакта терәк булып яшәүләре. ул − теләсә нинди байлыктан, акчадан кыйммәтрәк, сатылмый торган бөек нәрсә. дуслык, барыннан да элек, ярдәм кирәк чакта, авырлыклар аша сыналырга тиеш. янәшәңдә якын дусларың булганда, сине бернинди каршылыклар да куркытмый. "дуслык таулар күчерә" ди халык. бергә булганда, теләсә нинди авырлыкларны җиңеп чыгарга мөмкин. кайгы-хәсрәтләр, борчу-мәшәкатьләр онытыла, кыенлыклар артта кала, тик янәшәңдә якын дустың гына булсын. минем иң якын дустым − сыйныфташым марат. безнең дуслык бик гади генә башланды. без икебез дә 1 "б" сыйныфына укырга килдек. тәнәфестә таныштык һәм бергә уйный башладык. аннан соң марат безнең өйгә кунакка килде, безнең уртак шөгыльләр табылды; бергәләп музыка тыңлый башладык, компьютерда уйнадык, бер үк спорт секциясенә язылдык. марат − бик әйбәт малай. хайваннарны бик ярата. ул бик игелекле һәм мәрхәмәтле, ачык йөзле, һәрвакытта да күршеләре белән исәнләшә, кайчакларда күрше әбиләргә чүп түгәргә, яисә кибеттән авыр сумкаларын алып кайтырга булыша. безнең сыйныфта маратны гадел һәм кыю булганы өчен яраталар. кайбер безнең дуслыкка көнләшебрәк тә карыйлар. мондый дуслыкны адым саен очратып булмый бит. без бер-беребезгә укуда да, спортта да гел ярдәм итешәбез. мин мараттан берәр нәрсә турында үтенсәм, ул аны эшли. аңа ярдәм кирәк булганда, мин дә шунда ук ярдәм итәргә ашыгам.
0,0(0 оценок)
Ответ:
nikita1247
nikita1247
27.05.2023 18:16
Мета: визначити умови коломацьких статей і обставини їх укладення; охарактеризувати гетьмана і. мазепу і початок його гетьманування; з'ясувати становище гетьманщини наприкінці xvii — на початку xviii ст., її роль у війні з туреччиною (1687—1700 рр.); продовжити формування навичок критичного мислення учнів; виховувати учнів у дусі поваги до історичної боротьби і здобутків українського народу.тип уроку: вивчення нового матеріалу.обладнання: підручник, стінна карта, атлас, ілюстративний матеріал.основні поняття й терміни: «вічний мир», кримські походи, азовські походи.основні дати: 1686 р. — «вічний мир» між московською державою та річчю посполитою; 1687 р. — перший кримський похід; 1687 р. — укладення коломацьких статей; 1689 р. — другий кримський похід; 1692 р. — виступ антигетьманської опозиції на чолі з петриком; 1695,1696 р. —азовські походи; 1700 р. — константинопольський мир між росією й туреччиною.хід уроку     i.     організація навчальної діяльностіii.     вивчення нового матеріалу1. «вічний мир». перший кримський похід. розповідь учителя підписання бахчисарайського миру суттєво змінило розстановку сил у східній європі. він розв'язав руки турецькому султану для останнього, як виявилося, могутнього наступу на європу. кульмінацією цього наступу стала облога відня в 1683 р. тут під віднем вирішувалася подальша доля європи. на обложеним вирушив польський король ян собеський із 25-тисячним військом, у якому були й українські козаки. стрімкий удар польських гусарів на турецький табір, примусив останніх тікати з місця битви. як писав польський король римському папі: «ми прийшли, побачили, бог переміг».
0,0(0 оценок)
Популярные вопросы: Математика
Полный доступ
Позволит учиться лучше и быстрее. Неограниченный доступ к базе и ответам от экспертов и ai-bota Оформи подписку
logo
Начни делиться знаниями
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси ai-бота