В
Все
М
Математика
А
Английский язык
Х
Химия
Э
Экономика
П
Право
И
Информатика
У
Українська мова
Қ
Қазақ тiлi
О
ОБЖ
Н
Немецкий язык
Б
Беларуская мова
У
Українська література
М
Музыка
П
Психология
А
Алгебра
Л
Литература
Б
Биология
М
МХК
О
Окружающий мир
О
Обществознание
И
История
Г
Геометрия
Ф
Французский язык
Ф
Физика
Д
Другие предметы
Р
Русский язык
Г
География
Каракат11111
Каракат11111
15.12.2022 16:51 •  Математика

1. Сократите дробь: 1) 18/28
; 2) 63/81
2. Сравните дроби:
1) 6/13 и 11/26
2) 3/8 и 2/5
3. Вычислите:
1) 3/8+4/9
2) 7/12-3/8
3) 2целых 5/8+1целая 3/10
4) 6целых 7/10-4целых 5/12
4. За первый час турист  
4 целых 3/4 км, а за второй – на 
1 целую 7/8км меньше. Какой путь преодолел турист за 2 ч?
5. Решите уравнение:
1) 8 целых 7/9-х=3 целых 5/6
2) х-5/6+11/18=19/24

6. В магазин завезли фрукты. Яблоки составляли,
сливы - 1/4,
а груши – 3/10
 всех завезенных фруктов. Остальной завезенный товар составлял виноград. Какую часть всех фруктов составлял виноград?
7. Найдите все натуральные значения 
х, при которых верно неравенство х/7<16/35
решите контрольную напишите все решения не только ответы очень если решите быстро буду очень рада

Показать ответ
Ответ:
ViktoriaUiliams
ViktoriaUiliams
25.03.2022 05:00
Добрый  день) объём пирамиды равен   одной трети произведения площади основания на высоту, то есть (sabc*sh)/3. площадь равностороннего треугольника sabc = a²(√3)/2, а значит, проблема только в том, чтобы найти sh. на чертеже я опустила из очки h перпендикуляр lh на сторону ab, lh = sh, так как треугольник lsh - прямоугольный с углом 45°, а lh и sh - его катеты. из  треугольника bhl,  в котором угол l  = 90°,  угол b = 60°,  а  bh  =  a/2  =  3  мы  можем  узнать  lh  = bh*sin60°    =  3*(√3)/2.   итак,  v = (a²(√3)/2)*3*(√3)/2)/3  =    (a²*3)/(3*4)  = a²/4  =  36/4  =  9. надеюсь,  .   
0,0(0 оценок)
Ответ:
vehea78347
vehea78347
12.10.2020 04:32

Борын-борын заманда булган икән, ди, бер кеше. Бу кеше нең исеме Нарый булган, ди.

Көннәрдән беркөнне Нарый чыгып киткән, ди, юлга. Бара да бара, ди, бу. Бара торгач барып кергән, ди, бу ялтырап торган боз өстенә. Боз өстенә барып керүе булган, аягы таеп, әйләнеп төшүе булган.

— Боз, син нидән болай көчле?

— Көчле булсам,— ди Боз,— мине Кояш эретә алмас иде, — ди.

— Кояш, син нидән көчле? — ди Нарый.

— Көчле булсам, мине Болыт капламас иде.

— Болыт, син нидән көчле?

— Көчле булсам, мине Яңгыр тишеп чыкмас иде.

— Яңгыр, син нидән көчле?

— Көчле булсам,— ди Яңгыр,— мине Җир сеңдермәс иде.

— Җир, син нидән көчле?

— Көчле булсам, мине Үлән тишеп чыкмас иде.

— Үлән, син нидән көчле?

— Көчле булсам, мине Сыер ашамас иде.

— Сыер, син нидән көчле?

— Көчле булсам, мине Пычак кисмәс иде. Хәзер Пычактан сорый инде Нарый:

— Пычак, син нидән көчле?

— Көчле булсам, мине Ут эретмәс иде.

— Ут, син нидән көчле?

— Көчле булсам, мине Су сүндермәс иде.

— Су, син нидән көчле?

— Көчле булсам, мине кеше җиңмәс иде, ә ул мине җиңә, тегермәннәр әйләндерергә җигә! — ди Су.

Шуннан соң Нарый, кешедән дә көчле нәрсә юк икән дип, үз юлына китә, шуның белән әкият тә бетә.

0,0(0 оценок)
Популярные вопросы: Математика
Полный доступ
Позволит учиться лучше и быстрее. Неограниченный доступ к базе и ответам от экспертов и ai-bota Оформи подписку
logo
Начни делиться знаниями
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси ai-бота