Войти
Регистрация
Спроси ai-bota
В
Все
М
Математика
А
Английский язык
Х
Химия
Э
Экономика
П
Право
И
Информатика
У
Українська мова
Қ
Қазақ тiлi
О
ОБЖ
Н
Немецкий язык
Б
Беларуская мова
У
Українська література
М
Музыка
П
Психология
А
Алгебра
Л
Литература
Б
Биология
М
МХК
О
Окружающий мир
О
Обществознание
И
История
Г
Геометрия
Ф
Французский язык
Ф
Физика
Д
Другие предметы
Р
Русский язык
Г
География
Показать больше
Показать меньше
Главрыба
12.05.2022 02:13 •
Математика
5. Цепочка чисел составлена по определённому прави- лу. Запиши пропущенные числа.
10, 5, 13,
13, 5, 16, 5,
5,
25
Показать ответ
Ответ:
annafilimonova1
13.02.2023 20:54
Х- 40%го р-ра; 0,4х-кислоты в нём
у- 60%го р-ра; 0,6у -кислоты внём
х+у+5 полученного 20%го р-ра; 0,2(х+у+5)=0,2х+0,2у+1 кислоты в нём
составим 1е уравнение: 0,4х+0,6у=0,2х+0,2у+1
преобразуем его: 0,2х+0,4у=1; или 2х+4у=10; или х+2у=5
0,8*5=4 кг кислоты в 5кг 80%го р-ра
х+у+5 полученного 80%го р-ра; 0,7(х+у+5)=0,7х+0,7у+3,5 кислоты в нём
составим 2е уравнение: 0,7х+0,7у+3,5=0,4х+0,6у+4
преобразуем его: 0,3х+0,1у=0,5 ; или 3х+у=5
получаем систему:
{х+2у=5
{3х+у=5
отсюда у=5-3х
подставим х+2(5-3х)=5
решаем х+10-6х=5
5=5х
х=1 кг 40%го р-ра
у=5-3*1=2 кг 60%го р-ра
0,0
(0 оценок)
Ответ:
DianaSims
30.08.2020 23:44
Имя прилагательное – бер төп өлөштән һүҙ рус телендә лә. Етәксе һ. б. һүҙ наһына прилагательными – уларҙан башҡа ул еңел ине скучно, евразияла һәм ...аңлашылмай.
Беҙ беләбез исеме прилагательное обозначает билдәһе предметы буйынса сифатына, йәғни характеризует предметы. Нисек инде аңларға? Прилагательные нисек кенә описывать төрлө объекттар киңәйтәләр улар уйын-көлкө тураһында, анализдар, дополняет - туңдыралар картинаһын, тимәк, булыша безгә подать танып белеү һәм тирә-яҡ донъя тирә-яҡ.
Мәҫәлән, тураһында һөйләгәндә, урыҫ ҡышҡа кешегә живущему был башҡа ил, беҙ ултырабыз сүзләре яһарға пейзаж шул тиклем: "ҡыш Килде. Тора һалкындар. Ер покрыта ҡар. Ағастар украшение узорами ине. Ҡар спрятать точки". Әммә был пейзаж буласаҡ абсолют, туп-тулы булмаған, ул ғына ла түгел, умеет булдырырға тәҡдим итеү тураһында рус ҡышҡа тапшырырға бөтә прелесть һәм үзенсәлеге, был ваҡыт. Икенсе эш, әгәр беҙ включим хикәйә үҙ исемдәре прилагательные. Ҡарағыҙ әле, ҡайһылай шундук "расцветает" беҙҙең язалар, "заиграть" бөтә сәсәктәр менән – ярҙам итәсәк, күреү генә түгел, ә проникнуться тоярға, шундай матур йыл ваҡыт кеүек үк урыҫ ҡыш: "Килде һалҡын ҡыш. Ер покрыта белым ҡар. Тора мертвый урманы. Ағастар украшение матур узорами ине. Ҡар спрятать кескенә точки".
Урыҫ исемдәре прилагательные шул тиклем төрлө һәм многочисленный, улар ярҙамында мөмкин булдырыу ғына түгел, обеденный, ә сәнғәт тексты. Унда прилагательные сығыш яһаясак ролендә эпитетов – поэтический, красочный ин яһарға яҡты эҙ, красоты, печати, истә калырлык булды:
Диңгеҙ була печальным,
Күңелле һәм грустно.
Задумчивым, хатта смешными,
Синим, оранжевый, ҡыҙыл,
Бороуым, бирюзовый һәм голубом.
Бында ярҙамында прилагательных авторы уподобить диңгеҙ алымы ла ул существо, аделя, уны күңел биреп, булыша, тулыһынса белә-күрә һәм прочувствовать шундай үҙенсәлекле күренеш тип исемләнгән күп.
Шул рәүешле, роле арҡаһында исемдәрен прилагательных рус телендә бик ҙур. Улар ярҙамында яҙма текстар һәм устная һүҙ артыҡ етештерелә информативный, выразительно, билдәле, рекой һәм красной. Минемсә, булыуы сығышында кеше исемдәрен прилагательных тураһында әйтә, уның юғары мәҙәни дәрәжәлә тураһында развитой образом мышление һәм һөйләм.
0,0
(0 оценок)
Популярные вопросы: Математика
AlexSchoolLife
06.06.2022 14:55
Автомобилю необходимо преодолеть путь состоящий из трех разных участков: 1 участок 65км, 2 участок 110км, 3 участок 18км. при этом на 1 участке автомобиль едет со скоростью...
aser101q
13.08.2022 12:00
Автомобиль на одном участке пути ехал 3 ч со скоростью 61 км.ч , а на другом участке ехал 2 ч со скоростью 86 км.ч. с какой постоянной скоростью должен был двигатся автомобиль,...
Andrew12331
13.08.2022 12:00
Одну деталь мастер должен делать за 45 минут,а делает за 38 минут.сколько времени мастер ,когда он сделает 8 деталей.какое будет условия?...
123456789785
13.08.2022 12:00
Встоловой было 80 кг муки.в течение недели расходовали ежедневно по 8 кг.сколько килограммов муки осталось в столовой....
ванга13
13.08.2022 12:00
После уроков друзья пошли домой пешком. первые 20 мин они шли со скоростью 6км.ч потом полчаса шли со скоростью 2 км.ч и ещё 10 мин бежали со скоростью 12 км.ч. какой путь...
ttyt3
22.04.2022 10:48
Какое из данных чисел не является делителем числа 39*15+16*15 1) 8 2)214 3) 2 4) -2...
saralis
02.03.2022 20:49
Обчисліть площу прямокутника, довжина якого дорівнює 20 м, а ширина- 12 м. відповідь подайте у квадратних сантиметрах...
ogurtsov2001
05.11.2021 11:53
Найдите число если 1/5 его равны 20...
taliya1tolya
27.09.2021 19:24
1.выполните действия: а)15/37-4/37+12/37 б)2 2/25+1 13/25 в)9-6 6/13 г)10 6/11-4 8/11 2.автомобиль двигаясь с постоянной скоростью км.за 12 мин. какова скорость автомобиля?...
marysyalabetska
27.09.2021 19:24
Запиши как можно больше настроение с числами 19и3 8и2 9и8 найди значение выражения...
Полный доступ
Позволит учиться лучше и быстрее. Неограниченный доступ к базе и ответам от экспертов и ai-bota
Оформи подписку
О НАС
О нас
Блог
Карьера
Условия пользования
Авторское право
Политика конфиденциальности
Политика использования файлов cookie
Предпочтения cookie-файлов
СООБЩЕСТВО
Сообщество
Для школ
Родителям
Кодекс чести
Правила сообщества
Insights
Стань помощником
ПОМОЩЬ
Зарегистрируйся
Центр помощи
Центр безопасности
Договор о конфиденциальности полученной информации
App
Начни делиться знаниями
Вход
Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси ai-бота
у- 60%го р-ра; 0,6у -кислоты внём
х+у+5 полученного 20%го р-ра; 0,2(х+у+5)=0,2х+0,2у+1 кислоты в нём
составим 1е уравнение: 0,4х+0,6у=0,2х+0,2у+1
преобразуем его: 0,2х+0,4у=1; или 2х+4у=10; или х+2у=5
0,8*5=4 кг кислоты в 5кг 80%го р-ра
х+у+5 полученного 80%го р-ра; 0,7(х+у+5)=0,7х+0,7у+3,5 кислоты в нём
составим 2е уравнение: 0,7х+0,7у+3,5=0,4х+0,6у+4
преобразуем его: 0,3х+0,1у=0,5 ; или 3х+у=5
получаем систему:
{х+2у=5
{3х+у=5
отсюда у=5-3х
подставим х+2(5-3х)=5
решаем х+10-6х=5
5=5х
х=1 кг 40%го р-ра
у=5-3*1=2 кг 60%го р-ра
Беҙ беләбез исеме прилагательное обозначает билдәһе предметы буйынса сифатына, йәғни характеризует предметы. Нисек инде аңларға? Прилагательные нисек кенә описывать төрлө объекттар киңәйтәләр улар уйын-көлкө тураһында, анализдар, дополняет - туңдыралар картинаһын, тимәк, булыша безгә подать танып белеү һәм тирә-яҡ донъя тирә-яҡ.
Мәҫәлән, тураһында һөйләгәндә, урыҫ ҡышҡа кешегә живущему был башҡа ил, беҙ ултырабыз сүзләре яһарға пейзаж шул тиклем: "ҡыш Килде. Тора һалкындар. Ер покрыта ҡар. Ағастар украшение узорами ине. Ҡар спрятать точки". Әммә был пейзаж буласаҡ абсолют, туп-тулы булмаған, ул ғына ла түгел, умеет булдырырға тәҡдим итеү тураһында рус ҡышҡа тапшырырға бөтә прелесть һәм үзенсәлеге, был ваҡыт. Икенсе эш, әгәр беҙ включим хикәйә үҙ исемдәре прилагательные. Ҡарағыҙ әле, ҡайһылай шундук "расцветает" беҙҙең язалар, "заиграть" бөтә сәсәктәр менән – ярҙам итәсәк, күреү генә түгел, ә проникнуться тоярға, шундай матур йыл ваҡыт кеүек үк урыҫ ҡыш: "Килде һалҡын ҡыш. Ер покрыта белым ҡар. Тора мертвый урманы. Ағастар украшение матур узорами ине. Ҡар спрятать кескенә точки".
Урыҫ исемдәре прилагательные шул тиклем төрлө һәм многочисленный, улар ярҙамында мөмкин булдырыу ғына түгел, обеденный, ә сәнғәт тексты. Унда прилагательные сығыш яһаясак ролендә эпитетов – поэтический, красочный ин яһарға яҡты эҙ, красоты, печати, истә калырлык булды:
Диңгеҙ була печальным,
Күңелле һәм грустно.
Задумчивым, хатта смешными,
Синим, оранжевый, ҡыҙыл,
Бороуым, бирюзовый һәм голубом.
Бында ярҙамында прилагательных авторы уподобить диңгеҙ алымы ла ул существо, аделя, уны күңел биреп, булыша, тулыһынса белә-күрә һәм прочувствовать шундай үҙенсәлекле күренеш тип исемләнгән күп.
Шул рәүешле, роле арҡаһында исемдәрен прилагательных рус телендә бик ҙур. Улар ярҙамында яҙма текстар һәм устная һүҙ артыҡ етештерелә информативный, выразительно, билдәле, рекой һәм красной. Минемсә, булыуы сығышында кеше исемдәрен прилагательных тураһында әйтә, уның юғары мәҙәни дәрәжәлә тураһында развитой образом мышление һәм һөйләм.