Из указанных Вами интервалов тритонами являются толь первые два. И ещё, возможно, Вы неверно указали ноты пятого интервала.
Каждый интервал (кроме пятого) имеет два возможных разрешения. Поэтому для каждого интервала я указала две тональности, в которых он может быть построен.
1) Ми, си-бемоль. Разрешение: фа, ля. Ум.5 в фа мажоре. Разрешение: фа, ля-бемоль. Ум.5 в фа-миноре.
2) Ре-диез, ля. Разрешение: ми, соль-диез. Ум.5 в ми мажоре. Разрешение: ми, соль. Ум.5 в ми миноре.
3) Фа, соль-диез. Разрешение: ми, ля. Ув.2 в ля мажоре (гармоническом) и ля миноре.
4) До-диез, си-бемоль. Разрешение: ре, ля. Ум.7 в ре мажоре (гармоническом) и ре миноре.
5) Ми, ре-диез. Эту большую септиму (Б.7) можно построить в ми мажоре, ми миноре, си мажоре, до-диез миноре, соль-диез миноре.
6) Соль, ля-диез. Разрешение: фа-диез, си. Ув.2 в си мажоре (гармоническом) и си миноре.
7) Ми, ля-бемоль. Разрешение: ми, соль. Ум.4 в до мажоре (гармоническом). Разрешение: фа, ля-бемоль. Ум.4 в фа миноре.
8) Си-бемоль, фа-диез. Разрешение: ля, фа-диез. Ув.5 в ре мажоре (гармоническом). Разрешение: си-бемоль, соль. Ув.5 в соль миноре.
Көзді жұмған сәтте
Өткен өмір зымырайд
Дереу сөнген сезімдер
Енді мені жылытпайд
Сенбеймін мен енді
Сен айтсаң да түрлі ертегілер
Сөнбеймін мен енді
Тек ұмтыламын жарқын ертеңіме
Қателерім кетті келмеске
Мен үшін айналдың елеске
Жаңа өмір жолын елестет
Енді менсіз тек
Мен бәрін өзгертем
Қалмады ешбір сенім
Егер келсе мұң
Мен оны өзіммен ерітемін
Артыма қарамай тек
Дегеніме жетемін
Тек күрсінемін
Бәрі түскенде есіме
Келмейді ол қайтып
Сен айтсаң да түрлі ертегілер
Уақыт зымырайд
Ал мен ұмтыламын жарқын ертеңіме
Қателерім кетті келмеске
Мен үшін айналдың елеске
Жаңа өмір жолын елестет
Енді менсіз тек
Бәріне кеш (кеш)
Тек сен ренжімеш (меш)
Мұңым болса да (да)
Көрсетпеймін еш (еш)
Қайталанбайтын стиль (стиль)
Мендей ешкім жоқ (жоқ)
Tell me what you feel (feel)
Енді мен айтпаймын стоп деп
Қателерді мен
Қайталай алмайм
Бір басқан жерді
Екі рет баса алмайм
Немене қайталап
Білесің өзің де
Сезімдерге ерік бермеймін келесіде
Бұл өзгерген әлем
Иә, мен оны білем
Қиын болса да мен
Дегеніме жетем
Өзгерістерден енді қорықпайм
Армандарды орындаймын толықтай
Қателерім кетті келмеске
Мен үшін айналдың елеске
Жаңа өмір жолын елестет
Енді менсіз тек }2х
Бәріне кеш (кеш)
Тек сен ренжімеш (меш)
Мұңым болса да (да)
Көрсетпеймін еш (еш)
Қайталанбайтын стиль (стиль)
Мендей ешкім жоқ (жоқ)
Tell me what you feel (feel)
Енді мен айтпаймын стоп
https://lyricstranslate.com
Из указанных Вами интервалов тритонами являются толь первые два. И ещё, возможно, Вы неверно указали ноты пятого интервала.
Каждый интервал (кроме пятого) имеет два возможных разрешения. Поэтому для каждого интервала я указала две тональности, в которых он может быть построен.
1) Ми, си-бемоль.
Разрешение: фа, ля. Ум.5 в фа мажоре.
Разрешение: фа, ля-бемоль. Ум.5 в фа-миноре.
2) Ре-диез, ля.
Разрешение: ми, соль-диез. Ум.5 в ми мажоре.
Разрешение: ми, соль. Ум.5 в ми миноре.
3) Фа, соль-диез.
Разрешение: ми, ля. Ув.2 в ля мажоре (гармоническом) и ля миноре.
4) До-диез, си-бемоль.
Разрешение: ре, ля. Ум.7 в ре мажоре (гармоническом) и ре миноре.
5) Ми, ре-диез. Эту большую септиму (Б.7) можно построить в ми мажоре, ми миноре, си мажоре, до-диез миноре, соль-диез миноре.
6) Соль, ля-диез.
Разрешение: фа-диез, си. Ув.2 в си мажоре (гармоническом) и си миноре.
7) Ми, ля-бемоль.
Разрешение: ми, соль. Ум.4 в до мажоре (гармоническом).
Разрешение: фа, ля-бемоль. Ум.4 в фа миноре.
8) Си-бемоль, фа-диез.
Разрешение: ля, фа-диез. Ув.5 в ре мажоре (гармоническом).
Разрешение: си-бемоль, соль. Ув.5 в соль миноре.