7. Яким ви побачили ліричного героя поезій Є. Плужника «Вчись у природи творчого
спокою...» і «Ніч... а човен — як срібний птах!..»?
8. Чому, на вашу думку, човен «ненадійний» у вірші «Ніч... а човен — як срібний
птах!..»?
9. Що символізують журавлі, які летять на південь у вірші «Вчись у природи творчого
спокою...»?
10. Чи позначені вивчені вірші Є. Плужника українським колоритом? Аргументуйте
свою відповідь.
Нужно написать 2 слова однозначных. И 2 многозначных, и составить с каждым предложенияНужно написать 2 слова однозначных. И 2 многозначных, и составить с каждым предложенияНужно написать 2 слова однозначных. И 2 многозначных, и составить с каждым предложенияНужно написать 2 слова однозначных. И 2 многозначных, и составить с каждым предложенияНужно написать 2 слова однозначных. И 2 многозначных, и составить с каждым предложенияНужно написать 2 слова однозначных. И 2 многозначных, и составить с каждым предложенияНужно написать 2 слова однозначных. И 2 многозначных, и составить с каждым предложенияНужно написать 2 слова однозначных. И 2 многозначных, и составить с каждым предложенияНужно написать 2 слова однозначных. И 2 многозначных, и составить с каждым предложенияНужно написать 2 слова однозначных. И 2 многозначных, и составить с каждым предложенияНужно написать 2 слова однозначных. И 2 многозначных, и составить с каждым предложенияНужно написать 2 слова однозначных. И 2 многозначных, и составить с каждым предложенияНужно написать 2 слова однозначных. И 2 многозначных, и составить с каждым предложенияНужно написать 2 слова однозначных. И 2 многозначных, и составить с каждым предложенияНужно написать 2 слова однозначных. И 2 многозначных, и составить с каждым предложенияНужно написать 2 слова однозначных. И 2 многозначных, и составить с каждым предложенияНужно написать 2 слова однозначных. И 2 многозначных, и составить с каждым предложенияНужно написать 2 слова однозначных. И 2 многозначных, и составить с каждым предложенияНужно написать 2 слова однозначных. И 2 многозначных, и составить с каждым предложенияНужно написать 2 слова однозначных. И 2 многозначных, и составить с каждым предложенияНужно написать 2 слова однозначных. И 2 многозначных, и составить с каждым предложенияНужно написать 2 слова однозначных. И 2 многозначных, и составить с каждым предложенияНужно написать 2 слова однозначных. И 2 многозначных, и составить с каждым предложенияНужно написать 2 слова однозначных. И 2 многозначных, и составить с каждым предложенияНужно написать 2 слова однозначных. И 2 многозначных, и составить с каждым предложенияНужно написать 2 слова однозначных. И 2 многозначных, и составить с каждым предложенияНужно написать 2 слова однозначных. И 2 многозначных, и составить с каждым предложения
Объяснение:
Нужно написать 2 слова однозначных. И 2 многозначных, и составить с каждым предложенияНужно написать 2 слова однозначных. И 2 многозначных, и составить с каждым предложенияНужно написать 2 слова однозначных. И 2 многозначных, и составить с каждым предложенияНужно написать 2 слова однозначных. И 2 многозначных, и составить с каждым предложенияНужно написать 2 слова однозначных. И 2 многозначных, и составить с каждым предложенияНужно написать 2 слова однозначных. И 2 многозначных, и составить с каждым предложенияНужно написать 2 слова однозначных. И 2 многозначных, и составить с каждым предложенияНужно написать 2 слова однозначных. И 2 многозначных, и составить с каждым предложенияНужно написать 2 слова однозначных. И 2 многозначных, и составить с каждым предложенияНужно написать 2 слова однозначных. И 2 многозначных, и составить с каждым предложения
Для становлення людської особистості велику роль відіграє знання свого минулого та ставлення до нього. Пишатися своїм минулим, перейматися його проблемами, продовжувати справу своїх пращурів чи, навпаки, соромитися, мовчати про нього як про невиліковну спадкову хворобу - ось питання, на які має відповідати історичний твір. Бо через кілька століть новонароджений Положишило може й не дізнатися про долю свого пращура чи, дізнавшись, засоромитися або не зрозуміти тих болей і радощів, якими жило минуле, а народ без минулого, ніби дерево без коріння, - легка здобич для невсипущого Зла.
Объяснение: