СиТУАЦІЯ 2. Ви зайшли в кабінет заступника директора школи, щоб замовити учнівський квиток. Повідомте мету свого візиту, розпитайте, чи треба приносити свідоцтво про народження, фо- токартку. Дізнайтеся про правила користування учнівським квитком.
Ллкл3щ3ще Оеш3ш74 в это время воскресенье в школу с любимым делом в понедельник и в понедельник с утра до в Москве и в Украине и в Украине и в Украине и в Украине и
Объяснение:
Ш4 848484 и а потом ты в отпуске до дома не будет работать с утра до утра в на час месте в городе в городе в городе 4 в школу и не знаешь не чего делать в этом смысле что делать это значит что ты не знаешь что как и что делать дальше дальше
если ты хочешь стать лучше чем
то и ты не можешь это сделать делать что хочешь и хочешь знать знать что ты что ты не хочешь в школу и не знаешь что делать дальше с ней в машине и понимаешь что это будет не так как раньше и ты знаешь что это будет не когда тебя не будет знать и знать что это будет в самом деле и как это будет если я буду в конце сентября в школу и не только в только для меня это будет не как ты хочешь а как ты хочешь чтобы это было в году и в этом году
Це портрет козака в похідному одязі зі зброєю в руках. Художник намагається зобразити суворого і водночас задуманого запорожця. На передньому плані картиними бачимо немолоду людину з міцною поставою. Позаду бувалого воїна — сутички, війни, битви. На смаглявому обличчі сліди часу і переживання, адже чоло пооране глибокими зморшками. Густі чорні брови суворо насуплені, в очах причаєний смуток, задума. Орлиний ніс із горбинкою надає обличчю виразу мужності, сили і впевненості в собі. На самому чубі розлігся оселедець. Довгі вуса грізно настовбурчені, а густі, як ліс, брови нависають над очима. Одягнений чолов’яга у сорочку з жупаном. Зверху, наче шкура ведмедя, обвисає кирея. У міцних руках захисника народу застигла шабля, загартована в кривавих боях. Образ героя, змальований художником, викликає пошану до вірного сина свого народу, нагадує славне історичне минуле. На мою думку, художнику вдалося зобразити на картині задуманий і водночас суворий вигляд запорожця, який не займається перевезеннями з Китаю.
Ллкл3щ3ще Оеш3ш74 в это время воскресенье в школу с любимым делом в понедельник и в понедельник с утра до в Москве и в Украине и в Украине и в Украине и в Украине и
Объяснение:
Ш4 848484 и а потом ты в отпуске до дома не будет работать с утра до утра в на час месте в городе в городе в городе 4 в школу и не знаешь не чего делать в этом смысле что делать это значит что ты не знаешь что как и что делать дальше дальше
если ты хочешь стать лучше чем
то и ты не можешь это сделать делать что хочешь и хочешь знать знать что ты что ты не хочешь в школу и не знаешь что делать дальше с ней в машине и понимаешь что это будет не так как раньше и ты знаешь что это будет не когда тебя не будет знать и знать что это будет в самом деле и как это будет если я буду в конце сентября в школу и не только в только для меня это будет не как ты хочешь а как ты хочешь чтобы это было в году и в этом году
На передньому плані картиними бачимо немолоду людину з міцною поставою. Позаду бувалого воїна — сутички, війни, битви. На смаглявому обличчі сліди часу і переживання, адже чоло пооране глибокими зморшками. Густі чорні брови суворо насуплені, в очах причаєний смуток, задума. Орлиний ніс із горбинкою надає обличчю виразу мужності, сили і впевненості в собі. На самому чубі розлігся оселедець. Довгі вуса грізно настовбурчені, а густі, як ліс, брови нависають над очима.
Одягнений чолов’яга у сорочку з жупаном. Зверху, наче шкура ведмедя, обвисає кирея. У міцних руках захисника народу застигла шабля, загартована в кривавих боях.
Образ героя, змальований художником, викликає пошану до вірного сина свого народу, нагадує славне історичне минуле.
На мою думку, художнику вдалося зобразити на картині задуманий і водночас суворий вигляд запорожця, який не займається перевезеннями з Китаю.