Для кожної людини слово щастя має своє особливе значення, пов’язане з тим, як складається її життя. Для багатьох щастя – це матеріальні цінності, забезпечене життя. Для духовно багатих людей більшу цінність має можливість духовного розвитку та збагачення. Іноді трапляється, що щастя – це те, чого не вистачає або зовсім немає в житті. Тоді людина намагається знайти це, зробити так, щоб збулися її мрії, - і це вже для нeї щастя.Проте, мені здається, що в загальному, спільному для всіх значенні щастя – то гармонія.Не так багато треба нам у сучасному житті. У всіх є можливість працювати та забезпечити себе всім необхідним. А ось без спілкування людина жити не може. Обмінюватися новинами, ділитися враженнями, дізнаватися про нові події та цікаві факти – це все закладено в природі людини. Крім того, спілкуватися з цікавими людьми – велике задоволення.Тому в кожного з нас (за винятком людей зі складним характером або тяжкою долею) є друзі, а серед них обов’язково найкращий, найближчий. Людина не може бути щасливою без можливості проявити свої почуття. Любити когось щиро, вірно й отримувати у відповідь те ж саме – чи може людина бажати більшого?Ще дуже важливо мати роботу, яка тобі цікава, вільний час, який можна провести згідно зі своїми бажаннями, родину, яка завжди тебе підтримає.Особисто для мене щастя – близькі люди поруч, цікаві заняття, розвиток, можливість навчатися новому. Мені б хотілося, щоб люди не заважали бути щасливими один одному – не були підступними, не заздрили, не обманювали, тому що цим вони роблять дуже боляче. Мені неприємно, коли хтось поруч зі мною страждає. Я мрію жити у доброму світі.
Основные права, свободы и обязанности человека, то есть определенные возможности, которые необходимы для существования и развития человека в конкретных исторических условиях, объективно определяются достигнутым уровнем (экономическим, духовным, социальным) развития человечества и должны быть законными и равными для всех людей .
Реализуя свои права, человек не может действовать наперекор интересам других или ограничивать их права. Права влекут за собой обязанности.
Например: каждый ребенок имеет право на образование, но имеет и обязанность - ходить в школу;
каждый человек имеет право на медицинскую но имеет и обязанность - следить за своим здоровьем; каждый человек имеет право выражать свое мнение, но он должен считаться с мнением других людей.
27 марта очередной темой заседания клуба «Подросток» был урок - размышление «Бывают права без обязанностей?» который проведен с учащимися Новоукраинского ПТУ № 40. В ходе мероприятия участники познакомились с историей создания Декларации прав ребенка, Конституции Украины.
Были рассмотрены вопросы ученических обязанностей. С различных жизненных историй ученики попытались сами проанализировать нарушения прав человека. Юные правоведы принимали активное участие в правовой викторине. Мероприятие сопровождалось видео-роликами «Все дети имеют равные права», «Поем о правах» и мультимедийной презентацией «Декларация прав ребенка».
Правовой клуб «Подросток» направляет в своей деятельности немало усилий на формирование правового сознания и правовой культуры детей и проведением библиотечных мероприятий развитию социально-правовой активности личности. Ведь в повседневной жизни ученикам нужнее именно знание своих прав и обязанностей.
Основные права, свободы и обязанности человека, то есть определенные возможности, которые необходимы для существования и развития человека в конкретных исторических условиях, объективно определяются достигнутым уровнем (экономическим, духовным, социальным) развития человечества и должны быть законными и равными для всех людей .
Реализуя свои права, человек не может действовать наперекор интересам других или ограничивать их права. Права влекут за собой обязанности.
Например: каждый ребенок имеет право на образование, но имеет и обязанность - ходить в школу;
каждый человек имеет право на медицинскую но имеет и обязанность - следить за своим здоровьем; каждый человек имеет право выражать свое мнение, но он должен считаться с мнением других людей.
27 марта очередной темой заседания клуба «Подросток» был урок - размышление «Бывают права без обязанностей?» который проведен с учащимися Новоукраинского ПТУ № 40. В ходе мероприятия участники познакомились с историей создания Декларации прав ребенка, Конституции Украины.
Были рассмотрены вопросы ученических обязанностей. С различных жизненных историй ученики попытались сами проанализировать нарушения прав человека. Юные правоведы принимали активное участие в правовой викторине. Мероприятие сопровождалось видео-роликами «Все дети имеют равные права», «Поем о правах» и мультимедийной презентацией «Декларация прав ребенка».
Правовой клуб «Подросток» направляет в своей деятельности немало усилий на формирование правового сознания и правовой культуры детей и проведением библиотечных мероприятий развитию социально-правовой активности личности. Ведь в повседневной жизни ученикам нужнее именно знание своих прав и обязанностей.