1. I will phone her tomorrow. (When? Who?) 2. We will hold a seminar on his problem in two days. (When? What? Who?) 3. The exam will start at 8.30 tomorrow, (What time? When? What?) 4. They will learn Spanish next year. (When? What? Who?) 5. I will write to you every day. (How often? Who?) 6. She will do information technology at the university. (Where? What? Who?) 7. My classmates will have a talk with the Head of the Department tomorrow. (Who? When? Whose? What?) 8. They will have their teaching practice at school next term. (What? When? Where? Who?) 9. Dr. Smith will lecture at our university for two terms. (Where? How long? Who?) 10. Students will have a vacation in two weeks. (What? When? How many?)
Правильное питание – залог здоровья, но не все это воспринимают серьезно. О “хлебе насущном” человек думает в течение всей своей жизни, каким бы трудом он не занимался.Мы начинаем задумываться о своем физическом и духовном здоровье, когда наш организм не справляется с теми стрессами, которые окружают нас на каждом шагу, и тогда мы обращаемся к целебным силам даров природы. Но если бы мы знакомились с ними в детстве, нас, наверное, не коснулись бы многие проблемыЗа последние 100-150 лет наш рацион изменился до неузнаваемости. Благодаря гастрономической революции готовить стало легче, а переваривать труднее. Мы пьем порошковое молоко, завариваем кипятком сухое картофельное пюре, мажем на хлеб искусственное масло, утоляем голод хот-догами, чипсами и шоколадными батончиками. Супчики из пакетика, лапша моментального приготовления, бульонные кубики вытеснили со стола здоровую еду.С самого раннего детства у ребенка формируются вкусовые пристрастия и привычки. В их формировании важнейшую роль играет семья. Именно в младшем возрасте важно сформировать у детей правильное представление о здоровом питании пониманию того, что здоровое питание должно являться неотъемлемой частью повседневной жизни. Без преувеличения можно сказать, что правильное питание – это залог хорошего самочувствия, работо активной деятельности, отличного настроения, важнейшее и непременное условие нашего здоровья и долголетия.
1. I will phone her tomorrow. (When? Who?) 2. We will hold a seminar on his problem in two days. (When? What? Who?) 3. The exam will start at 8.30 tomorrow, (What time? When? What?) 4. They will learn Spanish next year. (When? What? Who?) 5. I will write to you every day. (How often? Who?) 6. She will do information technology at the university. (Where? What? Who?) 7. My classmates will have a talk with the Head of the Department tomorrow. (Who? When? Whose? What?) 8. They will have their teaching practice at school next term. (What? When? Where? Who?) 9. Dr. Smith will lecture at our university for two terms. (Where? How long? Who?) 10. Students will have a vacation in two weeks. (What? When? How many?)