В
Все
М
Математика
А
Английский язык
Х
Химия
Э
Экономика
П
Право
И
Информатика
У
Українська мова
Қ
Қазақ тiлi
О
ОБЖ
Н
Немецкий язык
Б
Беларуская мова
У
Українська література
М
Музыка
П
Психология
А
Алгебра
Л
Литература
Б
Биология
М
МХК
О
Окружающий мир
О
Обществознание
И
История
Г
Геометрия
Ф
Французский язык
Ф
Физика
Д
Другие предметы
Р
Русский язык
Г
География

62. Туынды етістіктерді теріп жаз.
ОҚЫ
жырла
| жүрді
жүзді | көрген
(ақылдас) биле
(ойла)
(сезді)
ұсақта болды
(керілметұзда
е симка
Сары түрі
• Неліктен туынды етістік екенін дәлелде.
ак, үлпея.
орманды,
• Туынды етістіктерді қатыстырып, сөйлемдер құрап айт.
..
самі оны

Показать ответ
Ответ:
ErkeSapieva
ErkeSapieva
14.06.2022 17:56



Сочинени "Сан хьоме нана"

Сочинени: «Сан хьоме нана! «Нана»-хьол сирла дуьненахь кхин дош дац Хьоьца бен дагана ца хедаш йовха яц Хьомечу Даймахках- нана-мохк алар а,- Ду хьуна хьан безам бух боцуш хиларна /Мамакаев М./ Адамийн дахарехь наноша леладо маь1на 1аламат доккха ду.Уггаре коьртаниг –иза ю вайна дахар делларг. Дуьххьара вай олу дош ду «НАНА» Нана ма ю,шен сина эшам а беш, вай кхетош, вай кхиош, вай нисдеш, вайх нах деш ерг а, даккхий хилча а т1ехь, хьоьстуш, шен т1ома к1ел ийзош. Х1ора беранна шен нана дуьненал сийлахь а, ломал лекха а, маьлхан нуьрал хаза а, шовданал ц1ена а хета. Доьзалан марзо а ненехь ю. Нана ю доьзална юккъехь бартбийриг а, х1ораннан амалш к1адъеш, церан юкъаметтигаш, церан уьйраш хер ца йолуьйтуш,х1оранна а шен-шен меттиг д1аелла, эвхьазлонах, эхьах, бехках, вовшийн хьог1ах, гамонах ларбеш, церан нийса накъост хилла, кертан а, кхерчан а 1у хилла лаьтташ ерг. Вай дахаран шуьйрачу новкъа доху наноша .Т1аккха шен доьзалхо маца ц1а вог1у-те бохуш,б1аьрса артдаллалц некъ ларбеш 1а наной. Сан ненан марзонах дуста х1умма а дац..И йоцуш муха хир дара хаац суна я хаа а ца х1утту. Дахарехь цхьа хазахетар хилча, иза декъа нана лоху вай. Цхьа халахетар, цхьа цатам хилча ненах дагадовлу вай. Дог доьхначу хенахь ненехь синтем карабо. Охьакхетта ког-куьг лазийча, цхьа сиркхо хьакхаелла цомгуш хилча, нанас куьг хьаькхча, цо хьаьстича, лазар дайло. Веза-Воккхачу Дала шен къинхетамах мА йоккхийла цхьа а нана! Хаттар х1утту сан даг чохь: там хир барий техьа суна нана йоцчу кхечуьнгара? Х1ан-х1а. Иза сан нана ю: дуьненан марзо, б1аьрган серло, маьлхан нур. Иштта сан марзонах йоьллачу сан нанна а синтем ца хуьлу со юьзна а, елаелла а ца хилча.

поставь 5 ЗВЕЗД

0,0(0 оценок)
Ответ:
alehanagaitsewa
alehanagaitsewa
30.12.2020 14:46

ответ , если я тебе , назови мой ответ ЛУЧШИМ!

1) Обучение двигательным действиям — сложный процесс, одним из компонентов которого являются психологические предпосылки овладения движениями. Успешность обучения двигательным действиям на уроках физической культуры во многом зависит от уровня развития и участия в двигательной деятельности психических процессов: внимания, восприятия, мышления, воображения, представления, памяти. Все они тесно связаны между собой, и только их совместная деятельность позволяет хорошо овладеть программным материалом уроков физической культуры.

2) Появление примитивных игр и физических упражнений, по данным археологической и этнографической наук, относится к первому раннему периоду первобытного общества. В научной литературе принято считать, что время эволюции древнейшего «человека умелого» (homo habilis) к более позднему «человеку разумному» (homo sapiens) занимает в истории человечества несколько миллионов лет. ... Это второй период первобытного общества в границах 40-12 тыс. лет до н.э. Именно тогда значительно усложняется техника и хозяйство человеческого коллектива, складывается новая форма человеческой организации - первобытная родовая община.

, если я тебе , назови мой ответ ЛУЧШИМ!

Объяснение:

0,0(0 оценок)
Популярные вопросы: Другие предметы
Полный доступ
Позволит учиться лучше и быстрее. Неограниченный доступ к базе и ответам от экспертов и ai-bota Оформи подписку
logo
Начни делиться знаниями
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси ai-бота