До ть будь ласка ( всесвітня історія )
Завдання Центральна та Східна Європа
1. Позначте, хто очолив невдоволених засиллям німців і католицької церкви в
Чехії:
а) Владислав II Ягайло;
б) Ян Гус;
в) Болеслав І Хоробрий;
г) Ян Жижка.
2. Позначте, хто створив слов’янську писемність:
а) гусити;
б) Ян Жижка;
в) Кирило та Мефодій;
г) І І Болеслав І Хоробрий
3. Позначте події, пов’язані з об’єднанням Польщі та Литви:
а) підписання Кревської унії;
б) скликання «посполитого рушення»;
в) бій біля містечка Ліпани;
г) шлюб польської королеви Ядвіги та литовського
князя Ягайла.
4. Розташуйте у хронологічній послідовності події
а) гуситські війни;
б) утворення Великого князівства Литовського;
в) виникнення Угорської держави;
г) відродження королівської влади в Польщі.
5. Встановіть відповідність між датами та подіями:
а) 1415 р.; 1) Кревська унія;
б) 1419 р.; 2) страта Яна Гуса;
в) 1222 р.; 3) початок гуситських воєн;
г) 1385 р. 4) закінчення гуситських воєн;
а-
б-
в-
г-
6. Позначте наслідки гуситських воєн:
а) серед чеського населення утвердилася гуситська церква;
б) більшість міського населення - німці;
в) зміцнення станової монархії в Чехії;
г) посилення феодального гноблення;
д) населення більшості міст стало чеським._
7. Прочитайте текст. Вкажіть, як називали Кирила та Мефодія.
У Моравію Кирило та Мефодій прибули з Візантії. Але брати походили з
грецького міста Фессалоніки. Слов’янська назва міста - Солунь.
8. Вкажіть, до якого табору прихильників Яна Гуса можна віднести автора
цих слів. «Мої товариші по зброї — заможні майстри і торговці. Ми
хочемо послабити католицьку церкву, відібрати в неї земельні володіння.
Народу ми не довіряємо. Він може спрямувати зброю проти нас».
Характерный пример христианских религиозных норм – это знаменитые 10 заповедей, которые Моисей получил от Бога на горе Синай. Ну, их все помнят, хотя бы самые главные из них: не убий, не кради, не прелюбодействуй. К ним же относятся запреты поминать имя бога всуе (то есть напрасно, часто), творить себе кумира и желать имущество ближнего своего.
Также ярким примером религиозных норм можно считать запрет на некоторые виды пищи. Например, у мусульман (и иудеев) это запрет на употребление свинины, поскольку свинья считается нечистым животным.
Что было бы с человечеством, если бы религии никогда не существовало?
Роман
Если отбросить все формы и взглянуть в суть, то, следуя Дюргейму и Моссу, можно понять, что религия - это общества поклоняться своему единству.
Мог ли этот не возникнуть? Мог бы, если бы человек по своему генезису не был существом социальным. Например, разумная жизнь произошла бы от воронов. Или каких других всеядных индивидуалистов.
Или, к примеру, не стало бы причины развития религии, то есть, не произошло бы семантической революции, в процессе которой обозначение палки оторвалось от самой палки и возникло абстрактное множество "палок", которое ещё можно было передать потомкам в качестве знания.
Характерный пример христианских религиозных норм – это знаменитые 10 заповедей, которые Моисей получил от Бога на горе Синай. Ну, их все помнят, хотя бы самые главные из них: не убий, не кради, не прелюбодействуй. К ним же относятся запреты поминать имя бога всуе (то есть напрасно, часто), творить себе кумира и желать имущество ближнего своего.
Также ярким примером религиозных норм можно считать запрет на некоторые виды пищи. Например, у мусульман (и иудеев) это запрет на употребление свинины, поскольку свинья считается нечистым животным.
Что было бы с человечеством, если бы религии никогда не существовало?
Роман
Если отбросить все формы и взглянуть в суть, то, следуя Дюргейму и Моссу, можно понять, что религия - это общества поклоняться своему единству.
Мог ли этот не возникнуть? Мог бы, если бы человек по своему генезису не был существом социальным. Например, разумная жизнь произошла бы от воронов. Или каких других всеядных индивидуалистов.
Или, к примеру, не стало бы причины развития религии, то есть, не произошло бы семантической революции, в процессе которой обозначение палки оторвалось от самой палки и возникло абстрактное множество "палок", которое ещё можно было передать потомкам в качестве знания.