Илгертен эле биздин ата бабалар суу а жашоосунда маанилуу ролду ойной турганын билишкен . Ал тугул суу жонунда макалдар да коп .Мисалы : Суу- омур булагы , Суусуз жашоо жок ж .б. Ырым жырымдар да коп , илгертен эле сууну булгаба ,сууну ысырап коромжулаба , булак корсон козун ачып кой деп айтып келишкен мурункулар .
Адам тамаксыз бир нече кун жашайт ,ал эми суусуз уч кундон ашык жашайт албайт . Мунун озу суу жон гана суу эмес , бизге жашоо тартуулаган зат экенин далилдейт . Сууну сыйлоо , биздин милдет.
Илгертен эле биздин ата бабалар суу а жашоосунда маанилуу ролду ойной турганын билишкен . Ал тугул суу жонунда макалдар да коп .Мисалы : Суу- омур булагы , Суусуз жашоо жок ж .б. Ырым жырымдар да коп , илгертен эле сууну булгаба ,сууну ысырап коромжулаба , булак корсон козун ачып кой деп айтып келишкен мурункулар .
Адам тамаксыз бир нече кун жашайт ,ал эми суусуз уч кундон ашык жашайт албайт . Мунун озу суу жон гана суу эмес , бизге жашоо тартуулаган зат экенин далилдейт . Сууну сыйлоо , биздин милдет.
ответ:Для того чтобы научить детей правильно рисовать природу необходимо соблюдать последовательность выполнения пейзажа:
Начинается с выбора уголка природы, который вы хотели изобразить в своей картине.
Пейзаж обычно рисуют с натуры (на пленере), но есть один который позволяет это делать и дома (этюды)
Этюд – это зарисовка отдельных элементов будущей картины (прорисовка цветов, трав, неба, деревьев, зданий, земли, воды).
На примере этих этюдов можно создать пейзаж.
Рисование начинается с выполнения наброска карандашом (нажим на карандаш должен быть легким, прорисовываются только главные детали)
Делим плоскость бумаги на две части (небо и земля). Линия, которая делит небо и землю называется линия горизонта.
я хожу на изо :з