Обозначим вершины треугольника А В С, высоту ВН. ВН делит ∆АВС на 2 равных прямоугольных треугольника, в которых высота и половины являются катетами, а боковые стороны - гипотенузы, и ещё ВН является ещё биссектрисой и медианой, так как ∆АВС равнобедренный, поэтому <АВН=<СВН, АН=НС=4√3÷2=2√3см. Рассмотрим∆АВН и найдём <А, используя косинус угла. Косинус - это отношение прилежащего к углу катета к гипотенузе, поэтому
Так как <А=30°, то ВН=1/2 АВ, поскольку катет, лежащий напротив угла 30° равен половине гипотенузы, поэтому ВН=АВ÷2=4÷2=2см
ВН=2см
Объяснение:
Обозначим вершины треугольника А В С, высоту ВН. ВН делит ∆АВС на 2 равных прямоугольных треугольника, в которых высота и половины являются катетами, а боковые стороны - гипотенузы, и ещё ВН является ещё биссектрисой и медианой, так как ∆АВС равнобедренный, поэтому <АВН=<СВН, АН=НС=4√3÷2=2√3см. Рассмотрим∆АВН и найдём <А, используя косинус угла. Косинус - это отношение прилежащего к углу катета к гипотенузе, поэтому
Так как <А=30°, то ВН=1/2 АВ, поскольку катет, лежащий напротив угла 30° равен половине гипотенузы, поэтому ВН=АВ÷2=4÷2=2см
Біріншісін пайдаланып сөйлемдер құрап жаз
шартты және егер ол болмаса.
Егер сіз ерте келсеңіз (сіз / келсеңіз),
маған орын үнемдейсің бе (сен / құтқарасың)?
1
(веб-сайт / ашық емес)
(сізде бар)
пароль
2 Өтінемін
(сен маған қоңырау шал)
(сіз / таба аласыз) менің әмияным?
3
(менің ата-анам / бермейді)
маған кез-келген қалта ақшасы
(1 / өту) менің емтихандарым.
4
(жаңбыр / жаңбыр),
(біз ойнамаймыз) саябақта футбол.
5
(сіз / тәжірибе) көбірек,
(сіз / алмайсыз) ішіне
команда.
Анель 6
(1 / қоңырау шалмаған) сіз
(біз / жетеміз) үйге
кеш. Мен сені оятуды қаламаймын.
7
(көбірек адам / дауыс)
(ол / жоғалтады)
бұл жолы,
сайлау
8
Челси
char
(не / не)
(олар ұпай жинамайды)
Иә, жеткілікті мақсаттар