В
Все
М
Математика
А
Английский язык
Х
Химия
Э
Экономика
П
Право
И
Информатика
У
Українська мова
Қ
Қазақ тiлi
О
ОБЖ
Н
Немецкий язык
Б
Беларуская мова
У
Українська література
М
Музыка
П
Психология
А
Алгебра
Л
Литература
Б
Биология
М
МХК
О
Окружающий мир
О
Обществознание
И
История
Г
Геометрия
Ф
Французский язык
Ф
Физика
Д
Другие предметы
Р
Русский язык
Г
География
Bazzaevat
Bazzaevat
20.04.2020 14:18 •  Литература

Найдите тропы (метафоры, эпитеты, сравнения, олицетворения и т.п.) в стихотворении рылеева «к временщику»

Показать ответ
Ответ:
OlesyLisaGames
OlesyLisaGames
29.07.2020 00:32
     Серж Мілеўскі — адзін з герояў аповесці К.Чорнага «Насцечка». Ён быў вышэйшы і мацнейшы за сваіх аднакласнікаў, лепш за іх апрануты. Але пісьменнік падкрэслівае, што «ў вачах яго свяцілася гэтулькі самазадавальнення, гэтулькі ўцехі з самога сябе, што здавалася, — гэты маладзенькі францік зараз заплюе вочы ўсяму свету». 
Серж нахабны, злосны і адначасова труслівы, баіцца адказваць за свае ўчынкі. Ніхто і не чакае ад Сержа нічога добрага. Ён, нібы сыты і распешчаны звярок, «палюе» на дзяўчатак. Яго цешаць іх пакуты, слёзы. Не паважае Серж і старэйшых: пажылога чалавека называв дурнем і старым чортам.Сержа не любілі ў класе. У яго не было сяброў, акрамя белабрысага Мішкі, які прымаў удзел ва ўсіх Сержавых помстах. Адносіны Сержа і Мішкі былі толькі падобныя на сяброўскія. Хлопцы разам помсцілі старому чалавеку, разам наведвалі школьны буфет. Але сапраўднымі сябрамі яны не былі. Мішка карыстаўся Сержавымі здабыткамі, а на тое, каб дапамагчы аднакласніку пазбавіцца памылак, Мішкі не хапала. Аўтар называв яго падхалімам і падлізнікам.  Серж хацеў, каб яго лічылі героем, але няправільна разумеў геройства і зусім не ведаў, што такое сапраўдная дружба. Ён не любіў працаваць, не ўмеў ладзіць з аднакласнікамі, у яго былі абмежаваныя інтарэсы. Серж думаў, што калі яго бацька карыстаецца аўтарытэтам у горадзе, то частка бацькавай славы дастанецца і яму. 
0,0(0 оценок)
Ответ:
kariiinka
kariiinka
15.04.2022 13:42

История создания – Стихи написаны в 1838 году. Опубликованы – в 1839.

Тема произведения – Нужно довольствоваться малым. Не стоит желать себе другой участи, необходимо смириться со своим предназначением. Ещё одна тема – смысл жизни.

Композиция – кольцевая, строится на антитезе: жизнь-смерть.

Жанр – .

Стихотворный размер – состоит из 10 строф, написанных четырёхстопным амфибрахием с использованием парной рифмовки.

Главный герой – три гордые пальмы, которые опечалены своим бесполезным существованием. Они растут в пустыне и считают, что живут свою жизнь зря, так как не выполняют своего предназначения – не приносят никому пользы.

Метафоры – пылающая грудь, гордо кивая махровой главою.

Эпитеты – ручей звучный, роскошные листья, гордые пальмы, почвы бесплодной.

Сравнения – «песок крутился столбом», караван «шёл, колыхаясь, как в море челнок».

Олицетворения – щедро поит ручей, шепчутся листья с гремучим ручьём, приветствуют пальмы нежданных гостей.

0,0(0 оценок)
Популярные вопросы: Литература
Полный доступ
Позволит учиться лучше и быстрее. Неограниченный доступ к базе и ответам от экспертов и ai-bota Оформи подписку
logo
Начни делиться знаниями
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси ai-бота