Очень нужно 17. Дайте розгорнуте пояснення: Чому матінка Кураж, втрачаючи своїх дітей на війні, продовжує іти тією дорогою. 18. Як ви розумієте фінал п’єси? 19. Яким ви уявляєте подальше життя головної героїні?
Мені найбільше сподобався герой твору хлопець на і"мя Павлусь. у ньогої був дід Андрій, який привчав хлопця до лицарського ремесла. Навчав хлопця їздити на коні, кидати спис та внкар, орудувати шаблею та розповідав різні цікаві історії про їхні пригоди. ще в ньго були сестра Ганнуся, батько, мати і старший брат Петро, але він вже пішов на Запоріжжя.
Якось у село ввірвались татари, запалили хати та почали ловити дітей. мати та дід хлопчини загинули, а Ганну та батька захопили у полон.
Павлусеві довелося виявити велику сміливість, витримку, кмітливість, щоб потрапити в Крим і знайти б урятувати сестру. У які б скрут ні обставини не потрапляв хлопець, він ніколи не втрачав почуття людської гідності, не зраджував християнської віри. Це до йому вистояти й досягнути мети, незважаючи на його молодий вік.
«Толстые» вопросы 1. Слово стозвон поэт придумал сам. Как вы думаете, что оно обозначает? 2. Прочтите первые три строки. Попро- буйте представить зиму в образе челове- ка. Кто вам представляется: злая мачеха, шаловливый ребёнок, весёлая девушка или заботливая мать? Почему? 3. С каким сказочным героем вы бы срав- нили метелицу: со Снегурочкой, Снеж- ной королевой или снежной бабой? По- чему? 4. Как автор описывает вьюгу? Какие сло- ва поэту передать злость вьюги? 5. Для чего автор вводит образ весны? Найдите слова, с которых Есе- нин характеризует весну.Тонкие» вопросы 1. Как переводится на ной язык слово баюкает? 2. С каких слов (частей речи) в описании воробьёв автор выражает жалость? 3. Что такое метелица? 4. Как переводится на род- ной слово вьюга? 5. Чей образ появляется в конце стихотворения?«Толстые» вопросы 1. Слово стозвон поэт придумал сам. Как вы думаете, что оно обозначает? 2. Прочтите первые три строки. Попро- буйте представить зиму в образе челове- ка. Кто вам представляется: злая мачеха, шаловливый ребёнок, весёлая девушка или заботливая мать? Почему? 3. С каким сказочным героем вы бы срав- нили метелицу: со Снегурочкой, Снеж- ной королевой или снежной бабой? По- чему? 4. Как автор описывает вьюгу? Какие сло- ва поэту передать злость вьюги? 5. Для чего автор вводит образ весны? Найдите слова, с которых Есе- нин характеризует весну.5. Чей образ появляется в конце стихотворения?
Объяснение:
Мені найбільше сподобався герой твору хлопець на і"мя Павлусь. у ньогої був дід Андрій, який привчав хлопця до лицарського ремесла. Навчав хлопця їздити на коні, кидати спис та внкар, орудувати шаблею та розповідав різні цікаві історії про їхні пригоди. ще в ньго були сестра Ганнуся, батько, мати і старший брат Петро, але він вже пішов на Запоріжжя.
Якось у село ввірвались татари, запалили хати та почали ловити дітей. мати та дід хлопчини загинули, а Ганну та батька захопили у полон.
Павлусеві довелося виявити велику сміливість, витримку, кмітливість, щоб потрапити в Крим і знайти б урятувати сестру. У які б скрут ні обставини не потрапляв хлопець, він ніколи не втрачав почуття людської гідності, не зраджував християнської віри. Це до йому вистояти й досягнути мети, незважаючи на його молодий вік.
Объяснение:
«Толстые» вопросы 1. Слово стозвон поэт придумал сам. Как вы думаете, что оно обозначает? 2. Прочтите первые три строки. Попро- буйте представить зиму в образе челове- ка. Кто вам представляется: злая мачеха, шаловливый ребёнок, весёлая девушка или заботливая мать? Почему? 3. С каким сказочным героем вы бы срав- нили метелицу: со Снегурочкой, Снеж- ной королевой или снежной бабой? По- чему? 4. Как автор описывает вьюгу? Какие сло- ва поэту передать злость вьюги? 5. Для чего автор вводит образ весны? Найдите слова, с которых Есе- нин характеризует весну.Тонкие» вопросы 1. Как переводится на ной язык слово баюкает? 2. С каких слов (частей речи) в описании воробьёв автор выражает жалость? 3. Что такое метелица? 4. Как переводится на род- ной слово вьюга? 5. Чей образ появляется в конце стихотворения?«Толстые» вопросы 1. Слово стозвон поэт придумал сам. Как вы думаете, что оно обозначает? 2. Прочтите первые три строки. Попро- буйте представить зиму в образе челове- ка. Кто вам представляется: злая мачеха, шаловливый ребёнок, весёлая девушка или заботливая мать? Почему? 3. С каким сказочным героем вы бы срав- нили метелицу: со Снегурочкой, Снеж- ной королевой или снежной бабой? По- чему? 4. Как автор описывает вьюгу? Какие сло- ва поэту передать злость вьюги? 5. Для чего автор вводит образ весны? Найдите слова, с которых Есе- нин характеризует весну.5. Чей образ появляется в конце стихотворения?